PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 581. Data: 2005-10-20 08:50:08
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Zboczeniec...

    No ba!

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 582. Data: 2005-10-20 08:51:15
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    > Pewnie podświadomie zdają sobie sprawę z tego, że oznacza to także
    > koniec pracy od 8 do 16, wolnych sobót, planowanego i pewnego urlopu etc
    Podobnie jak szara masa "bezrobotnych", dla których nie jest problemem, że
    nie zarabiają 5k na miesiąc, gdyż na wódkę z powodzeniem wystarcza im 500.
    Dlatego żerują na zasiłkach.

    Jasna rzecz, że nie dotyczy to wszystkich bezrobotnych.

    pozdr.
    m.

  • 583. Data: 2005-10-20 09:02:13
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jotte - masz u mnie dług wdzięczności! Za wyręczenie i zgrabne
    > sformułowanie myśli, jaką chciałam zaszczepić u niektórych
    > w temacie Kiry i niejakiego kirianizmu! :)) oraz identyfikownia
    > się jej, jako MY i ONI, czyli _pracodawcy_ i pracownicy!

    Bo może nie wiesz co to gugiel. Proszę:

    Odnośnie tworzenia miejsc pracy
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/brow
    se_frm/thread/fcf228099b0287f5/e7a52172ebfe74eb?lnk=
    st&q=kira+spotkanie+group:pl.praca.dyskusje&rnum=1&h
    l=pl#e7a52172ebfe74eb

    Odnośnie innych form autoreklamy, to nie widzę wątków pt. "Ja Kira mam
    zajebiście wielką firmę a doświadczenie takie, że wy wszyscy padajcie do
    stóp:". Tu chodzi o pewien rodzaj poglądów, bardzo mi zresztą bliski, który
    pewien pan odegdaj sformułował jako "bądź kowalem swego losu". Pogląd ten
    jest przeciwstawny marazmowi, bezwładowi tudzież załamywaniu się pod wpływem
    porażek życiowych.

    Wkurwia mnie jak, iluś najeżdża na jednego, że ma odwagę coś zrobić ze swoim
    życiem albo przyznać się do zdrowego egoizmu, jakim jest staranie się o
    zapewnienie sobie życia, na jakie ma się ochotę. Więc może zamiast
    krytykować kirianizmy, nietzcheanizmy, czy inne izmy - czyli to, że ktoś ma
    ochotę zrobić coś dobrego koło siebie, zajmijcie się Państwo tym co koło
    Was. Może to jest metoda na frustracje pt. "jest chujowo że aż chujowo".

  • 584. Data: 2005-10-20 09:06:17
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    Może to jest metoda na frustracje pt. "jest chujowo że aż
    > chujowo".

    E tam, lepiej się napijmy. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 585. Data: 2005-10-20 09:07:36
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:dj7mm5$3vc$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Maciek Sobczyk napisał(a):
    >
    > Może to jest metoda na frustracje pt. "jest chujowo że aż
    >
    > E tam, lepiej się napijmy. ;)

    Już raz się napiliśmy. Pobawiliśmy, nawcinaliśmy na czwartkowych obiadkach u
    króla Stasia. Baaaa, pociupcialiśmy sobie wtedy też ostro.

    Nic dobrego z tego nie wyszło. Lepiej bierzmy się do roboty.

    pozdr.
    m.

  • 586. Data: 2005-10-20 09:40:31
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dj5jed$490$1@inews.gazeta.pl Koziorozec <b...@n...pl>
    pisze:

    > Jeśli mówimy o reformie Państwa, to trzeba będzie zweryfikować
    > przywileje tych osób, co na pewno nie spotka się z ich aplauzem.
    Przywileje? To nie są przywileje tylko warunki pracy dostosowane do jej
    specyfiki. Normalna sprawa, ale zawsze znajdą się niezadowoleni zazdrośnicy.
    Przynajmniej w przypadku jednej z wymienionych grup zawodowych -
    nauczycieli - masz chyba nikłe pojęcie nt. zamierzonych "reform" oświaty.
    Proponuję Ci zapoznać się z dokumentem pt. "Strategia Rozwoju Edukacji na
    lata 2007-2013", w którym reformatoły opisują co swe zamiary wobec
    szkolnictwa.
    (http://www.menis.gov.pl/oswiata/biezace/strategia_2
    007_2013.pdf).
    Lekturę uzupełniającą znajdziesz tu: http://www.znp.edu.pl/

    A co do weryfikacji i braku aplauzu cóż, prawo pracy i ustawa o związkach
    zawodowych jak dotąd nie przestały obowiązywać. Trzeba się umieć bronić.
    Środki są, choć druga strona ma istotną przewagę.

    Jotte

  • 587. Data: 2005-10-20 10:24:00
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > No ba!

    I za to Cię lubię :)))

    Kira

  • 588. Data: 2005-10-20 10:45:33
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> napisał w wiadomości

> [...]
    > swoim
    > życiem albo przyznać się do zdrowego egoizmu, jakim jest staranie się o

    Dolacze sie :) ale na troche inny temat.

    Ja zupelnie nie lapie legalizmu pt. "tylko umowa o prace". Wiadomo, ze od
    tych umow sie ucieka z powodu ich kosztow. Jest mnostwo ludzi, ktorzy mowia
    o sobie, ze sa zatrudnieni "na zlecenie" czy na "dzielo" i mnostwo ludzi,
    ktorzy "zatrudniaja" na te formy i dla mnie, jesli ktos ma 10
    zleceniobiorcow wykonujacych dla niego regularna prace (niekoniecznie w
    wyznaczonym miejscu i godzinach, tzn. niekoniecznie taka, ktora potencjalnie
    moglaby zostac uznana przez sad za umowe o prace) to on ich jak najbardziej
    _zatrudnia_, czyli placi za wykonywanie dla niego pewnej pracy w ramach
    umowy - i to jest dla mnie esencja zdroworozsadkowej definicji zatrudnienia.
    Sztywne formy umowy o prace beda odchodzic powoli w przeszlosc, nawet nie z
    powodu kosztow, ktore da sie zmniejszyc polityka gospodarcza, tylko z powodu
    przemian w gospodarce i przechodzenia z trybu ciaglego na tryb projektowy.

    Nie bardzo rozumiem tez laczenia tego z ochrona praw pracowniczych (to z
    kolei po przeczytaniu stanowiska nauczycieli nt. strategii rozwoju
    edukacji). Podstawowym zrodlem komfortu dla wiekszosci ludzi jest placa, a
    ta w umowach cywilnoprawnych moze byc dowolnie wysoka (choc ostatnio
    ograniczono roczne dochody z umow o dzielo, chcac zmusic m.in. tlumaczy do
    zakladania DG po przekroczeniu okreslonej kwoty) i zapewniam wszystkich, ze
    posiadanie odlozonej z zarobkow kwoty, za ktora spokojnie mozna przezyc pol
    roku bez jakichkolwiek dochodow daje znacznie wieksze poczucie stabilnosci i
    bezpieczenstwa niz trzymiesieczny okres wypowiedzenia. Natomiast inne prawa
    i przywileje zwiazane ze stosunkami pracowniczymi zaleza w obecnej sytuacji
    powszechnego olewania KP od kultury i poziomu obu stron, a nie od formy
    zatrudnienia.

    Zeby ktos nie zarzucil, ze mam jakis kompleks osobisty na punkcie umow
    cywilnoprawnych - pracuje obecnie na umowe o prace, w poprzednim miejscu tez
    taka mialam. Natomiast mam spore doswiadczenia z umowami cywilnoprawnymi z
    okresu studiow i w wielu przypadkach bylo to znacznie bardziej komfortowe
    niz umowa o prace.

    I.

  • 589. Data: 2005-10-20 11:24:49
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Odnośnie innych form autoreklamy, to nie widzę wątków pt.
    > "Ja Kira mam zajebiście wielką firmę a doświadczenie takie,
    > że wy wszyscy padajcie do stóp:".

    Powiem więcej, w tych samych guglach siedzi też całkiem sporo
    moich własnych 'opowiesci' o zupelnie innej wymowie:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes/msg/cd9991fd
    50ecae19?dmode=source&hl=en
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/msg/
    37b6d1c32c0bc2b9?dmode=source&hl=en
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/msg/
    42ff43fdb9cf80d8?dmode=source&hl=en

    Jakby się komuś chciało, to znalazłby tego od groma... ;)

    > Może to jest metoda na frustracje pt. "jest chujowo że aż
    > chujowo".

    No i tego właśnie nie rozumiem, bo wcale nie jest chujowo :)
    Fakt, trzeba się nazasuwać. I co z tego? To też jakieśtam
    urozmaicenie życia przecież jest...

    Kira

  • 590. Data: 2005-10-20 11:30:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

> [...]