PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 571. Data: 2005-10-19 23:41:35
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Tyle, ze w jezyku potocznym nie jest to blad.

    Więc ja chyba za stara już jestem - mnie uczono jeszcze, że
    mówi się "komu, czemu - to zawdzięczam" itd., ale widocznie
    takie stokrotki i jej przodkowie najpierw robią modę, potem
    piszą głupoty na grupach, no a potem wrzucają to do słownika,
    jako język potoczny.

    No cóż, jak 'czeba' ;))), to zwracam honor! :)

    --
    Koziorozec

  • 572. Data: 2005-10-19 23:42:41
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" napisał w wiadomości

    > To nie jest błąd. Stokrotka jest błędem.

    ...informatycznym! ;)))

    --
    Koziorozec

  • 573. Data: 2005-10-20 05:40:43
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Koziorozec napisał(a):

    > ...informatycznym! ;)))

    raczej genetycznym ;)

  • 574. Data: 2005-10-20 06:48:12
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Koziorozec wrote:

    > Ja!
    > A to nie tłumaczenie, tylko AUTOREKLAMA! ;PP

    Jasne, jasne :) Jak się koniecznie potrzebuje wymówki
    to zawsze się jakaś znajdzie ;)

    Kira

  • 575. Data: 2005-10-20 06:50:56
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Koziorozec wrote:

    > nie jesteś chyba z tych, co twierdzą, że cukrzyca 'robi się'
    > od nadmiernego jedzenia słodyczy? ;>

    Gdyby tak było, to ze swoimi paroma czekoladami tygodniowo
    plus pączkami już dawno powinnam w szpitalu wylądować :]

    > Ale piejesz o wszystkich rencistach, nie rozróżniasz.
    > Piejesz o wszystkich bezrobotnych - nie rozróżniasz.
    > Chyba nie tylko ja na tej grupie odniosłam takie wrażenie.

    A to pardon, liczyłam na inteligencję rozmówców i założyłam,
    że jak raz powiem o co mi chodzi, to nie będę musiała tego
    w każdym zdaniu podkreślać. Ale ok, postaram się już na tą
    inteligencję nie liczyć.

    > A już myślałam, że to jakaś specjalna rasa ;))

    Też, jak widać na załączonym obrazku... ;)

    Kira

  • 576. Data: 2005-10-20 07:12:22
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kira napisał(a):

    > I pewnie dalej truskawki cukrem, co? Przyznaj się.

    I ze śmietaną. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 577. Data: 2005-10-20 07:23:31
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > I ze śmietaną. ;)

    Zboczeniec...

    Kira

  • 578. Data: 2005-10-20 08:38:47
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Popatrz: taki informatyk z budżetówki (instytucja, urząd) też
    > biadoli, że koledzy z firm prywatnych zarabiają więcej.
    Ale to chyba nasza powszechna cecha narodowa, prawda? Nie wypada nie
    biadolić, bo nie fajnie. Chwalić się to już w ogóle przegięcie pały.

    > Tymczasem nikt mu nie broni iść do tej firmy prywatnej.
    > Tyle że przy tym biadoleniu mówią się często o wyższych płacach
    > takich, np. programistów, a sami nie mają o tym bladego pojęcia.
    > Tymczasem wiele stanowisk w branży IT, w prywatnych firmach
    > jest również nisko opłacana, na poziomie najniższej płacy.

    Ale tym nisko opłacanym w prywatnych firmach też nikt nie broni iść do innej
    prywatnej lub państwowej.

    pozdr.
    m.

  • 579. Data: 2005-10-20 08:44:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Ale tym nisko opłacanym w prywatnych firmach też nikt nie broni iść do innej
    > prywatnej lub państwowej.

    Pewnie podświadomie zdają sobie sprawę z tego, że oznacza to także
    koniec pracy od 8 do 16, wolnych sobót, planowanego i pewnego urlopu etc
    "Od tych, którym dużo się daje, dużo się wymaga" - JFK ;)

    j.

  • 580. Data: 2005-10-20 08:48:53
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    > Kto mówił o pensjach???
    > Mowa była o przywilejach.
    Mówię o pensjach, bo większość znanych mi utyskiwań nauczycieli, dotyczy
    pensji a nie przywilejów.

    > Tymczasem tacy lekarze, pielęgniarki, nauczyciele opłacani
    > z budżetówki mogą wymuszać na Rządzie przywileje, mimo że
    > Rząd może chcieć wprowadzić reformy i odciążyć budżet.

    W Katowicach w roku 2005 wreszcie po trzech latach odmrożono pensje.
    Podwyżki były rewelacyjne - po 30 pln brutto. Cieszę się, że taką niską
    inflację mamy, że 30 pln brutto podwyżki załatwia sprawę.

    Te przywileje, o których piszesz, a także pensje i warunki pracy to naczynia
    połączone, więc nie rozpatrywałbym pracy w budżetówki tylko z perspektywy
    przywilejów.

    > A propos: dlaczego ująłeś się tylko za nauczycielami,
    > a za górnikami - wcale?
    Bo większość górników, jakich znam, rozbija się lepszymi furami niż moja,
    skąd wnioskuję, że jest to dla nich bardziej intratne zajęcie niż mój udział
    w wyścigu szczurów.

    Tudzież dlatego, że belfrom nałożono parę lat temu sporo obowiązków i
    debilną ścieżkę rozwoju, co nie przełożyło się specjalnie na jakość żarcia,
    które wkładają do gara.

    Jak również dlatego, że uważam, że o ile państwo nie ma obowiązku solidnie
    ogrzać mi za darmo mieszkania to powinno solidnie i za darmo wyedukować moje
    przyszłe dzieci.

    Tak na marginesie, to ująłem się nie za belframi tylko za ludźmi, którzy
    mają ochotę być bardziej wykształceni niż przeciętny analfabeta, a dopóki
    nie da się zautomatyzować edukacji, to nie oszczędzajmy na ludziach, którzy
    owe automaty wyręczają.

    pozdr.
    m.