PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wstepna umowa

  • 1. Data: 2005-10-14 11:21:20
    Temat: Wstepna umowa
    Od: fabio <b...@e...pl>

    Wlasnie zastanawiam sie nad zmiana pracy i jestem umowiony na spotkanie
    w tej sprawie. Jesli sie nie zdecyduje, to nie ma sprawy. Ale jesli sie
    zdecyduje na zmiane, to pozostanie oczywiscie kwestia rezygnacji w
    obecnym miejscu pracy i przejscie do nowej. Jestem dobrej mysli, ale dla
    swietego spokoju i wlasnego komfortu wolalbym sprawe w jakis sposob
    sformalizowac. W jaki sposob mozna tego dokonac? Czy sa jakies swego
    rodzaju umowy wstepne okreslajace, ze sformalizowalismy wszelkie
    negocjacje i umawiamy sie, ze np. za miesiac podejmuje prace na
    uzgodnionych wspolnie warunkach?

    ..:: fabio

  • 2. Data: 2005-10-14 11:34:23
    Temat: Re: Wstepna umowa
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "fabio" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzaju umowy wstepne okreslajace, ze sformalizowalismy wszelkie
    > negocjacje i umawiamy sie, ze np. za miesiac podejmuje prace na

    Podpisanie umowy i rozpoczęcie pracy chyba nie musi się zbiegać w czasie,
    więc nie musi to być umowa wstępna.

    MS

  • 3. Data: 2005-10-14 11:48:33
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Możesz poprosić, by podpisanie umowy nastąpiło zaraz po wybraniu Ciebie
    na to stanowisko, a rozpoczęcie pracy wg. ustalonego terminu.
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-10-14 11:49:19
    Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl>

    "fabio" wrote in message news:MPG.1db9b31eb6b9aec69899dd@news.home.net.pl...
> [...]
    | rodzaju umowy wstepne okreslajace, ze sformalizowalismy wszelkie
    | negocjacje i umawiamy sie, ze np. za miesiac podejmuje prace na

    Może list intencyjny? Gdzie spisujecie wszelkie warunki i ustalenia, termin
    podpisania umowy o pracę, a także klauzulę, że jeśli ktoraś strona się nie
    wywiąże, to jakieś tam kary...

    Bożenka :-)
    słoneczna miodzio dziewczyna

  • 5. Data: 2005-10-14 11:49:38
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Możesz poprosić by podpisanie umowy nastąpiło zaraz po wybraniu Ciebie
    na to stanowisko, a rozpoczęcie pracy już wg. ustalonego terminu.
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-10-14 12:13:30
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <M...@n...home.net.pl>, b...@e...pl
    says...

    Super, wielkie dzieki wszystkim za podpwiedzi. Porozmawiam o tym podczas
    rozmowy o warunkach wspolpracy.

    ..:: fabio