PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 561. Data: 2005-10-19 23:07:14
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" napisał w wiadomości

    > No więc najpierw się tłumaczysz, że jesteś czysta, a później piszesz,
    > że tłumacza się tylko Ci co mają coś na sumieniu. I to w jednym wątku.
    > Niezłe ziółko z Ciebie.

    Z Ciebie też ;>

    Myślałam, że czytać umiesz. ;>>
    Ale widocznie się tylko przechwalasz. ;>>

    Przecież ja się nie tłumaczyłam! ;DDD
    Tłumaczyła się Kira! ;PPP

    --
    Koziorozec

  • 562. Data: 2005-10-19 23:09:51
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > A tak, ten zawód nawet własną nazwę posiada... :>

    Oczywiście! Jak każdy ;>

    --
    Koziorozec

  • 563. Data: 2005-10-19 23:17:08
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > Od ręki? I kompletnie niezależnie od nich, tzn. nie ma
    > na to wpływu siedzenie w domu na tyłku, brak ruchu,
    > olewanie odpowiedniego odżywiania się i takie tam inne?

    Wpływa ma to, że są chorzy na cukrzycę --> mniejsza
    krzepliwość krwi, a więc muszą uważać na wszelkie
    skaleczenia, a przy miażdżycy - może dojść do obumierania
    tkanek.
    Wpływ ma to, że _muszą_brać_insulinę_, niezależnie od tego,
    czy jest to polska, czy zagraniczna --> z czasem: uszkodzenie
    nerek, zmiany w siatkówce oka powodujące naciąganie błon
    i wylewy = retinopatia cukrzycowa.

    Akurat na ten temat wiem sporo.

    > Bo coś mam niejasne wrażenie, że jednak powyższe też
    > mają spory wpływ.

    Odpowiednia dieta ważna jest w każdej chorobie, ale
    nie jesteś chyba z tych, co twierdzą, że cukrzyca 'robi się'
    od nadmiernego jedzenia słodyczy? ;>

    > Ponownie: tych się nigdzie nie czepiałam, więc powiedz mi
    > dlaczego ciągle używasz ich jako argumentu? Na co niby oni
    > są argumentem w tej dyskusji?

    Ale piejesz o wszystkich rencistach, nie rozróżniasz.
    Piejesz o wszystkich bezrobotnych - nie rozróżniasz.
    Chyba nie tylko ja na tej grupie odniosłam takie wrażenie.

    > To jest taka (trudny wyraz) ekspresja.

    A już myślałam, że to jakaś specjalna rasa ;))

    --
    Koziorozec

  • 564. Data: 2005-10-19 23:17:42
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > A propos: dlaczego ująłeś się tylko za nauczycielami,
    > a za górnikami - wcale?

    Pewnie dlatego, że górnicy ostatnio całkiem dobrze sobie na Wiejskiej radza.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 565. Data: 2005-10-19 23:18:30
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Koziorozec wrote:

    > Przecież ja się nie tłumaczyłam! ;DDD
    > Tłumaczyła się Kira! ;PPP

    "Nigdy w życiu nie dałam nikomu łapówki. Jestem 'czysta' :>"
    -- a to nie Ty? :)

    Kira

  • 566. Data: 2005-10-19 23:20:25
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > Szkoda... że tylko za to ;)))

    Na niusach ciężko za coś więcej. ;)

    Pozdr,
    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 567. Data: 2005-10-19 23:25:17
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > Z Ciebie też ;>

    Pewnie! ;)

    > Myślałam, że czytać umiesz. ;>>
    > Ale widocznie się tylko przechwalasz. ;>>

    Udaję.

    > Przecież ja się nie tłumaczyłam! ;DDD

    To Ty najpierw:
    <cytat>

    > Tłumaczyła się Kira! ;PPP

    A to Kira później:

    Jej wygląda jak pytanie. Twoje jak tłumaczenie. No ale ja czytać nie
    umiem...

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 568. Data: 2005-10-19 23:31:10
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > No ale ja czytać nie umiem...

    I pewnie dalej truskawki cukrem, co? Przyznaj się.

    Kira

  • 569. Data: 2005-10-19 23:35:46
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > "Nigdy w życiu nie dałam nikomu łapówki. Jestem 'czysta' :>"
    > -- a to nie Ty? :)

    Ja!
    A to nie tłumaczenie, tylko AUTOREKLAMA! ;PP

    --
    Koziorozec

  • 570. Data: 2005-10-19 23:37:21
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>