PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 11. Data: 2005-10-14 17:43:02
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Jotte <diopqc$4nf$1@news.dialog.net.pl> Friday 14 of October 2005 19:28

    > Widzę, że termin "socjalista" staje się taką samą inwektywą jak "liberał".
    > ;)

    A czym się socjał w polskim wykonaniu różni od zwykłego złodziejstwa?

    --
    Rafał Maj

  • 12. Data: 2005-10-14 17:44:36
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    stokrotka <5...@n...onet.pl> Friday 14 of October
    2005 19:21

    > A mi sie podoba. Jestem bezrobotna więc nie ja będę ten podatek płacić.
    > Będą go płacić na mnie. I słusznie .
    > To będzie rodzaj zadość uczynienia za wyzysk, kradzieże pracodawców,
    > korupcję itp.

    a ja pracuję... to może odejdę z pracy, to ktoś inny nas będzie utrzymywał.
    Potem oni odejdą z pracy, pracodawcy wobec wizji: muszę wydać 3000 aby
    zatrudnić byle ciecia płacąc mu 800 na rękę - uciekną z inwestycjami do
    czech, i zostaniemy sami.

    I kto nam będzie płacił? Wujek sam? A może dodrukujemy pieniądze po
    prostu ;) ?

    Eh, głupia jesteś.

    --
    Rafał Maj

  • 13. Data: 2005-10-14 17:44:47
    Od: Matrix <m...@x...com>

    badzio napisał(a):

    > Tylko jesli wzrosna obciazenia, to mozesz nie moc znalezc tej pracy

    narazie od paru miesiecy nie moge jej znalezc i niestety nie zanosi
    sie na to zeby mi sie udalo w najblizszym czasie niestety...

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 14. Data: 2005-10-14 17:45:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:op.syncjmj6frn0ri@donkichot Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> pisze:

    > Nie "staje się". Jest.
    > Od czasu Wielkiej Socjalistycznej Rewolucji Październikowej oraz dojścia
    > do władzy Narodowo Socjalistycznej Robotniczej Partii Niemiec - oraz
    > następstw tych faktów dla kilkuset milionów Europejczyków (i nie tylko).
    > W ubiegłym wieku.
    Przecież nie wystarczy nazwać rewolucji czy partii "socjalistyczną", aby one
    rzeczywiście takimi były. Nie nazwa rzecz czyni.
    Co to jest wg Ciebie "socjalizm", a co "liberalizm"? Bo powiem otwarcie, że
    ja do końca nie wiem.

    Jotte

  • 15. Data: 2005-10-14 17:48:19
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:6a7523-baa.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

    > A czym się socjał w polskim wykonaniu różni od zwykłego złodziejstwa?
    Zdefiniuj "socjał w polskim wykonaniu". (obiekt, właściwości, metody ;)).

    Jotte

  • 16. Data: 2005-10-14 17:51:04
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Immona napisał(a):

    > Pracodawcy beda znacznie mniej sklonni zatrudniac, jesli beda musieli
    > placic jeszcze wiecej skladek od pracownika niz obecnie. wprowadzenie
    > tej propozycji w zycie jeszcze zwiekszy bezrobocie. Czy wiesz, ze jesli
    > masz dostac 1500 na reke, pracodawce kosztuje to ponad 2700? I to jest
    > glowny powod niecheci do zatrudniania ludzi, szczegolnie w malych firmach.

    teraz tez nie sa sklonni zatrudniac bo jedyne co oferuja w
    ogloszeniach o prace to chore wymagania, oni szukaja w jednym
    czlowieku kogos od wszystkiego, a co do tych kwot co podalas to wiem
    jak to jest z tymi kosztami ale skoro pracodawcy tak licza na zysk juz
    teraz zaraz to chyba ich stac ?? i nie chodzi mi tu o jakies DG
    rodzinne czy kilkuosobowe, mnie to nie rusza z mojego punktu widzenia
    ze sie bezrobocie zwiekszy bo i tak bezrobotnym jestem wiec ? to tak
    jakbym mial sie przejac bedac glodnym tym ze glod sie zwiekszy...

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 17. Data: 2005-10-14 17:52:51
    Od: Matrix <m...@x...com>

    stokrotka napisał(a):
> [...]
    > Będą go płacić na mnie. I słusznie .
    > To będzie rodzaj zadość uczynienia za wyzysk, kradzieże pracodawców, korupcję

    przybij five stokrotka :) my bezrobotni musimy sie trzymac razem

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 18. Data: 2005-10-14 17:53:19
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <dioqo5$9vi$1@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 19:44

    > narazie od paru miesiecy nie moge jej znalezc i niestety nie zanosi
    > sie na to zeby mi sie udalo w najblizszym czasie niestety...

    Z takim podejściem jak reszta socjozłodzieji w wątku - nie dziwię się,
    pewnie byście chcieli kasę za samo łaskawe stawienie się w miejscu pracy?

    Pozatym, wiesz ile teraz pracodawca musi wydać aby dać Ci te nędzne 800 pln?
    Ponad 1000 (1500?).

    Czyli z Twoich 1500 dostaniesz do ręki 800. A wkrótce będziesz jeszcze
    utrzymywał stokrotkę, mnie (jak pójdę na bezrobocie, a co ;), kilku
    górników-pijaków, górników z niemiec (tak jest, wkrótce my - Polacy -
    będziemy płacić emerytury niemickim górnikom), dopłacał do dzieci których
    rodzic wolą przepić niż kupić im jedzenie, itd, itd.

    I albo zostaniesz w ręcę z jakimiś drobnymi, nie wiem - 400 zamiast 800
    (utrzymaj za to rodzinę, powodzenia), albo zostaniesz bez pracy.

    Czy zostaniesz bez pracy? Powiedz sobie uczciwie, naprawdę jesteś tak
    zarąbiście dobrym praconikiem że wygenerujesz ~4000 pln zysku na miesiąc
    (od tego podatki, promocja firmy, prezes też nie może umrzeć z głodu a i
    swój ZUS musi opłacić - i musi chcieć łaskawie pracować w tej dziurze
    zamiast wiać na Słowację z inwestycją).

    4000 pln... nawet jakbyś umiał złożyć malucha gołymi rękami w tydzień to nic
    to nie da bo materiały kosztują ;)

    Chyba że masz zamiar wykonywać mniej chwalebny zawód, ale to raczej dla płci
    pięknej...

    Viva kaczor - więcej socjału - po co mamy pracować, wszyscy bądźmy
    bezrobotni, a państwo będzie brać pieniądze z Worka Bez Dna (tm)!
    A co, należy nam się - mamy takie same żołądki!

    ;)

    --
    Rafał Maj

  • 19. Data: 2005-10-14 17:56:40
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Raf256 napisał(a):

    > a ja pracuję...

    praca to w dzisiajeszych czasach przywilej...

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 20. Data: 2005-10-14 17:57:42
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <dior3u$a97$1@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 19:51

    > rodzinne czy kilkuosobowe, mnie to nie rusza z mojego punktu widzenia
    > ze sie bezrobocie zwiekszy bo i tak bezrobotnym jestem wiec ? to tak
    > jakbym mial sie przejac bedac glodnym tym ze glod sie zwiekszy.

    I nie będzie pracy - pomyśl.

    Załóżmy że mam sposób aby stworzyć towar wart aż 2000 pln, w miesiąc, pracą
    jednej osoby. Fajnie? No to hop, liczymy, jak by Cię tu zatrudnić,
    2000 pln - 500 na materiały i narzędzia = 1500
    1500 pln - 100 telefony, rozwój firmy itd = 1400
    załóżmy że praca w domu czy coś - nie potrzebujemy lokalnu

    1400 pln - za miesiąc pracy na etat, zadowolny :) ?

    ale zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w Polsce,

    1400 pln - 900 na Twoje ZUSy i USy i inne takie = 500
    500 pln - 300 na nowe podatki Kaczyńskiego, utrzymywanie Stokrotki (strzłak
    i hejah ziomy \o/) i innych nierobów = 200

    to co, proponuję pracę na etat za 200 pln - idziesz na to?

    a może wezmę lepiej mój pomysł i udam się z nim do normalniejszego kraju? i
    tak samo zrobi większość inwestorów?

    --
    Rafał Maj