PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 21. Data: 2005-10-14 17:58:24
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <dioree$a97$3@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 19:56

    > praca to w dzisiajeszych czasach przywilej...

    Przez takich kretynów jak socjaliści np w tym wątku.

    Niech inni pracują na nas, nam się należy, co nie MATRIX?
    strzałka ziomal \o/

    --
    Rafał Maj

  • 22. Data: 2005-10-14 17:58:43
    Od: Matrix <m...@x...com>

    na twoim miejscu raczej bym sie zastanowil kto bedzie ci emeryture
    placil tak samo pracodawcy tez niech nad tym pomysla...

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 23. Data: 2005-10-14 18:00:59
    Od: Matrix <m...@x...com>

    ciach...

    znajde prace to sie bede martwil jak narazie jej nie moge znalezc i
    nawet z tych 800 zl bym sie cieszyl majac teraz 0 zl ...

  • 24. Data: 2005-10-14 18:01:38
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <diori9$a97$4@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 19:58

    > na twoim miejscu raczej bym sie zastanowil kto bedzie ci emeryture

    Co za kretyn z Ciebie. Ale może po prostu nie zastanowiłeś się, sprawdźmy:

    przecież sam sobie płacę emeryturę, watsonie!

    Gdybyś sam te złodziejsko odbierane nam 800 pln wpłacał na dobrą lokatę, to
    po tych ~35 latach maiłbyś na bardzo dostatnie życie.

    Ale jasne, płaćmy jeszcze więcej, z czego dostaniemy figę z makiem na
    starość, większość zabiorą urzędnicy i inne afery, resztę stokrotka i inne
    przygłupy Którym Się Należy Na Wódkę.

    --
    Rafał Maj

  • 25. Data: 2005-10-14 18:05:33
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <diormg$a97$5@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 20:00

    > znajde prace to sie bede martwil jak narazie jej nie moge znalezc i
    > nawet z tych 800 zl bym sie cieszyl majac teraz 0 zl ...

    Ponownie: nie możesz znaleźć (zakładając że masz kwalifikacje i serio coś
    umiesz, uczysz się itd) - bo nie można dać Ci pracy.

    Zatrudniając Ciebie muszę od razu płacić Stokrotce (strzałka!), jej głodnym
    dzieciom w szkole (strzałka dla kaczyńskiego), górnikom (ponownie ukłony
    dla kaczyńskiego), górnikom niemieckim, złodziejom z ZUS, fatalnej służbie
    zdrowia, płacić podatki na inne socjo pomysły, itd itd.

    Nie mogę po prostu Ciebie zatrudnić - nie w Polsce.

    Dlatego coraz więcej firm ucieka za granicę, już nie mówiąc o zagranicznych
    inwestycjach - one idą nie do PL tylko na Czechy, Słowację, itd.

    Dzięki socjalistom ten efekt będzie coraz silniejszy, możesz być dumny.

    --
    Rafał Maj

  • 26. Data: 2005-10-14 18:07:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ft7523-hh.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

    > Z takim podejściem jak reszta socjozłodzieji w wątku - nie dziwię się,
    > pewnie byście chcieli kasę za samo łaskawe stawienie się w miejscu pracy?
    Przesadzasz, by nie rzec - konfabulujesz. Równie dobrze można powiedzieć, że
    liberosępy chcieliby wydajnej pracy 12h/dobę za 500 zł brutto.

    > górników-pijaków,
    No tu już nieładnie przeginasz. Przeproś chociaż.

    [cut]
    Zastanów się nad tym co Ty napisałeś, a co ja wyciąłem.

    Jotte

  • 27. Data: 2005-10-14 18:12:24
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Jotte <dior05$622$1@news.dialog.net.pl> Friday 14 of October 2005 19:48

    > Zdefiniuj "socjał w polskim wykonaniu".

    Zamiast MATRIXowi dać 800 do ręki, a 200 dać państwu,

    to płacę drugie tyle by utrzymać nierobów, stokrotkę, jej i innych leniów
    godne bachory, górników, oszustów pracujących na czarno, urzędnikół, itd,
    itd, więc zamiast dawać pracę komukowlwiek tutaj - lepiej uciekać za
    granicę (przynajmniej - z inwestowaniem).

    Koło się zamyka - coraz mniej ludzi pracuje - garstka pracujących musi lwią
    część oddawać na utrzymanie nierobów, więc sami bankrutują, albo uciekają.

    --
    Rafał Maj

  • 28. Data: 2005-10-14 18:14:33
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Raf256 napisał(a):

    > przecież sam sobie płacę emeryturę, watsonie!

    to co palcisz na zus to idze na wyplaty dla obecnych emerytow i
    rencistow watsonie^2

    > Gdybyś sam te złodziejsko odbierane nam 800 pln wpłacał na dobrą lokatę, to
    > po tych ~35 latach maiłbyś na bardzo dostatnie życie.

    niewatpliwie tak

    > Ale jasne, płaćmy jeszcze więcej, z czego dostaniemy figę z makiem na
    > starość, większość zabiorą urzędnicy i inne afery,

    i tak zabieraja caly czas

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 29. Data: 2005-10-14 18:15:52
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <diosfv$b4t$1@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 20:14

    > to co palcisz na zus to idze na wyplaty dla obecnych emerytow i
    > rencistow watsonie^2

    Właśnie, a ch*j mnie oni obchodzą?

    Dlaczego ja, my mamy płacić za to że ZUS zawalił sprawę?

    Teraz już wiesz czemu nie masz pracy - bo pracodawcy nie chce się płacić za
    jakichś obcych ludzi, bo ZUS tak obracał pieniędzmi iż stał się
    niewypłacalny.

    Albo - mogą tylko grosze zaoferować.

    > niewatpliwie tak

    I to jest liberalizm, a socjalizm na którym mniej bystrzy w wątku się
    opowiadają jest tego odwrotnością.

    --
    Rafał Maj

  • 30. Data: 2005-10-14 18:16:09
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Raf256 napisał(a):

    > Niech inni pracują na nas, nam się należy

    a czy ja napialem ze nie chce pracowac ?? pokaz mi gdzie ??

    P.S. czytaj ze zrozumieniem

    Pozdrawiam

    M A T R I X