PracaGrupypl.praca.dyskusje › skarzenie za AGEISM !!

  • 11. Data: 2006-04-26 21:03:11
    Temat: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Od: sheer <s...@v...pl>

    zasit wrote:
    > przypominam ze zyjemy w Polsce

    no ale od 3 lat także i w Unii Europejskiej

    > a warto sprobowac

    ktoś musi być pierwszy albo zawsze tu będzie *SMRÓD*

    --
    sheer

  • 12. Data: 2006-04-26 21:19:00
    Od: sheer <s...@v...pl>

    sheer wrote:
    > ktoś musi być pierwszy albo zawsze tu będzie SMRÓD

    tak barany idą pokornie prowadzone do rzeźni przez paru cwaniaczków
    i nikt nic nie zrobi, bo barany nauczone pokory przez pół wieku PRL i
    PRL-BIS
    aż ktoś dokona wyłomu i im pokaże inny kierunek...

    --
    sheer

  • 13. Data: 2006-04-27 06:14:58
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu sheer porozsypywal nastepujace haczki:
    > to tak samo można powiedzieć co do wspomnianych haseł antyżydowskich,
    > jak ktos krzyczy "Jude Raus" i osoba o pochodzeniu żydowskim sie oburza to
    > mozna zapytać: "ale co cię oburza - świadomość swojej narodowości?" :P
    'Jude raus' to obrazanie innych narodowosci (prosty krok do nienawisci
    rasowej, palenia domow, wybijania szyb w domach niepolakow).
    Ogloszenie w ktrorym umieszczono zadany wiek - tez wg Ciebie jest
    prostym krokiem do nienawisci 'wiekowej'? Co, nastepstwem tego bedzie
    wybijanie szyb w domach ludzi nie mieszczacych sie w widelkach?
    > nie - oburza OTWARTA DYSKRYMINACJA, i to do tego w sposób oczywisty
    > niezgodna z prawem
    Ze niezgodna z prawem to sie zgodze. Nic na to nie poradze ze prawo jest
    glupie (i po czesci martwe)
    > czy domaganie się przestrzegania prawa to jakiś problem dla ciebie?
    Nie. Ale jesli prawo jest glupie i czesciowo martwe, to zawsze mozna je
    obejsc. Firma nie umiesci wieku szukanych pracownikow, to przyjedzie
    cala chmara, z tego duza czesc niepotrzebnie, bo sie nie zmieszcza w
    widelkach, wiec firma i tak ich nie zatrudni (na szczescie nie ma
    obowiazku informowanai potencjalnego kandydata czemu odpadl).
    > TAK! nie od razu, i nie jest to sprawa tej jednej firmy - jest to sprawa
    > KULTURY, którą trzeba zacząć wreszcie kształtować w naszym kraju
    Ales Ty glupi i naiwny. Wyzej opisalem sposob obejscia tego prawa.
    > jak ludzie nie będą mogli otwarcie występować z bezprawnymi dyskryminującymi
    > sugestiami to z czasem przestaną tak mysleć - to proste
    Jesli ja mam wlasna firme i mam ochote zatrudniac w niej 23letnie
    blondynki o wzroscie 165cm, to jest to moja sprawa (zakladam ze jestem
    wlascicielem swojej firmy a nie prezesem panstwowej).
    > sorki, ale właśnie wróciłem z UK i chyba może zacznę tu od tego karierę
    > polityczną bo mi się autentyczny nóż w kieszeni otwiera jak widzę co się
    > tutaj dzieje w tym polskim *ŚMIERDZĄCYM* *zapyziałym* światku!
    Lepiej wroc do UK. Wiekszy pozytek bedzie mial z Ciebie mcdonald jak im
    talerze pozmywasz niz my tutaj w Polsce (takich oszolomow jak Ty u nas
    dostatek:( )
    > preferowanie tutaj njmłodszych (bo juz nawet nie po prostu młodych) zakrawa
    > na jakieś ZBOCZENIE SEKSUALNE !! ktoś tu myli sprawy profesjonalizmu ze
    > swoimi niewyleczonymi problemami psyche, może niezrealizowaniem w łóżku :P
    Co za zryty beret. Rozumiem ze jak chce zatrudnic sobie prywatnego
    ochroniarza i dam w ogloszeinu 'wiek do 45 lat' to wg Ciebie jestem
    zboczencem i powinienem chciec 60latka, moze jeszcze po zawale?
    > he he, i co? jak potem w dziale HR powiedzą: "sorry ale jednak nie
    > przyjmiemy pana bo w CV napisał pan, że jest o 5 lat młodszy a my tutaj nie
    > chcemy ludzi powyżej 30-stki" i jeszcze ja to NAGRAM, to co?
    > jaki sąd nie przyjmie mojego skarżenia?
    Przyjmie. Ale jest szansa ze HR poda Ci inny powod nieprzyjecia, albo
    nie poda go wcale. A nawet jesli - dostaniesz odszkodowanie to nastepnym
    razem HR bedzie madrzejszy i na pewno nie poda powodu nieprzyjecia.
    > tu idzie o coś więcej, jestem zadziorny :P i nie lubię zostawiać tego
    > scyzoryka co mi sie otworzył w kieszeni tak w spokoju! :P
    > i może rzeczywiście dobrze mieć jakis pretekst do rozpoczęcia kariery
    > politycznej? ;-)
    W morde, nastepny pajac chce sie dorobic za publiczne pieniadze. Jak
    stokrotka zniknela, zniknal ten gosc od problemow psychicznych, to
    nastepny grupowy troll sie pojawil
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2006-04-27 06:34:38
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: sheer [Wed, 26 Apr 2006 22:57:31 +0200]:

    > to tak samo można powiedzieć co do wspomnianych haseł
    > antyżydowskich, jak ktos krzyczy "Jude Raus"

    A ktoś ci krzyczy "40 raus"? Czy po prostu informuje cię,
    że szuka młodszego zespołu?

    > nie - oburza OTWARTA DYSKRYMINACJA

    Ja się nie umawiam z łysiejącymi facetami z brzuszkiem.
    Całkiem otwarcie. To dopiero dyskryminacja, nie?

    Nie każdy będzie cię lubił i chciał zatrudnić. Normalna
    rzecz, pogódź się z tym może jednak?

    > i to do tego w sposób oczywisty niezgodna z prawem

    Idiotyczne prawo, idiotyczne efekty.

    > czy domaganie się przestrzegania prawa to jakiś problem
    > dla ciebie?

    Jak już o żydach mowa, to podczas WWII też przestrzegano
    prawa wiesz... Absolutnie. Podobało się? Bo mi nie.

    > TAK!

    Naiwniak.

    > nie od razu, i nie jest to sprawa tej jednej firmy - jest
    > to sprawa KULTURY, którą trzeba zacząć wreszcie kształtować
    > w naszym kraju

    Nie, to jest sprawa pracodawcy. Jeśli potrzebuję panienki do
    fotek erotycznych to nie zatrudnię babki po 50. Jeżeli jest
    mi potrzebny ktoś do kontaktów z prezesami poważnych firm, to
    nie wezmę 20-letniego łepka. Jeśli potrzebuję sprzedawcy do
    sklepu z ciuchami młodzieżowymi to będzie to młody, pasujący
    stylem chłopak a nie 45 letnia kobieta w żakiecie. Proste.

    A to, że nie mogę tego w ogłoszeniu napisać, to jest nie mój
    problem tak naprawdę, tylko osób, które stracą czas i kasę
    aplikując na dane stanowisko. No, ale skoro wam tak dobrze...
    to co mnie to w sumie ;-)

    > jak ludzie nie będą mogli otwarcie występować z bezprawnymi
    > dyskryminującymi sugestiami to z czasem przestaną tak mysleć
    > - to proste

    Znaczy jak nie będę mogła powiedzieć jasno że nie cię lubię
    - to nagle zacznę cię lubić? ;-) Raczysz żartować.

    > sorki, ale właśnie wróciłem z UK

    To może wróć do UK i daj spokój z tym pieniactwem?

> [...]
    > myli sprawy profesjonalizmu ze swoimi niewyleczonymi
    > problemami psyche, może niezrealizowaniem w łóżku :P

    Prawdopodobnie to ty mylisz. Zatrudnianie młodych ludzi ma
    akurat bardzo konkretne podstawy praktyczne w wielu zawodach
    i na wielu stanowiskach. I owszem, aktualnie oferty dla
    nie-specjalistów zazwyczaj koncentrują się na osobach młodych
    - w przeciwieństwie do specjalistów, przy zatrudnianiu których
    liczy się przede wszystkim doświadczenie.

    Skoro przez ileśtam-dziesiąt lat nie udało ci się zostać kimś
    pożądanym na rynku pracy, to do kogo masz w sumie pretensje?

    > he he, i co? jak potem w dziale HR powiedzą: "sorry ale jednak
    > nie przyjmiemy pana bo w CV napisał pan, że jest o 5 lat młodszy
    > a my tutaj nie chcemy ludzi powyżej 30-stki"

    Nie, powiedzą po prostu "dziękujemy panu, nie spełnia pan
    naszych kryteriów". A jak się będziesz dopytywał, to się na
    szybko coś wymyśli odnośnie merytoryki, cech charakteru czy
    tam innych predyspozycji i cześć.

    > i jeszcze ja to NAGRAM, to co?

    Nic, bo nic nie nagrasz.

    > tu idzie o coś więcej, jestem zadziorny :P

    Po prostu pieniacz jesteś i tyle.

    > i może rzeczywiście dobrze mieć jakis pretekst do rozpoczęcia
    > kariery politycznej? ;-)

    Następny Lepper?

    Kira

  • 15. Data: 2006-04-27 06:40:40
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: sheer [Wed, 26 Apr 2006 23:19:00 +0200]:

    > aż ktoś dokona wyłomu i im pokaże inny kierunek...

    ..zwany potocznie bezrobociem, bo kto będzie ryzykował
    zatrudnienie pieniacza? ;-)

    Kira

  • 16. Data: 2006-04-27 15:13:47
    Od: sheer <s...@v...pl>

    Czy w tej ZAPYZIAŁEJ i SMIERDZĄCEJ Republice Bananowej
    słyszał ktoś o czymś takim jak powszechna na Zachodzie zasada:

    *EQUAL* *OPPoRTUNITY* POLICY ??!!!!!!!!!!

    jak nie to NA DRZEWO !!!!!!

    Kira wrote:
    > Znaczy jak nie będę mogła powiedzieć jasno że nie cię lubię
    > - to nagle zacznę cię lubić?

    pracownicy tu w tym systemie feudalnym muszą zawsze WSZYSTKO lubieć
    i jeszcze na dodatek muszą bardzo szybko szeczerze w to uwierzyć :P

    > I owszem, aktualnie oferty dla
    > nie-specjalistów zazwyczaj koncentrują się na osobach młodych
    > - w przeciwieństwie do specjalistów, przy zatrudnianiu których
    > liczy się przede wszystkim doświadczenie.

    ale ja własnie mówię o specjalistach! widzę tu mnóstwo NIEMERYTORYCZNYCH
    uprzedzeń!

    > Skoro przez ileśtam-dziesiąt lat nie udało ci się zostać kimś
    > pożądanym na rynku pracy, to do kogo masz w sumie pretensje?

    tutaj wszyscy są w zasadzie nieporządani!
    ma się wrażenie, że wszystkim tu na nie zależy na sprawach MERYTORYCZNYCH -
    tu chyba jest gigantyczna PRALNIA BRUDNYCH PIENIĘDZY!

    --
    sheer

  • 17. Data: 2006-04-27 15:16:06
    Od: sheer <s...@v...pl>

    badzio wrote:
    > Ogloszenie w ktrorym umieszczono zadany wiek - tez wg Ciebie jest
    > prostym krokiem do nienawisci 'wiekowej'? Co, nastepstwem tego bedzie
    > wybijanie szyb w domach ludzi nie mieszczacych sie w widelkach?

    to sugestia, że człowiek po 30-stce powinien iść się powiesić!

    to paranoja, to debilizm, to CHORE i szkodliwe!!!!!

    TO *SYF* !!!!!!!!!!!

    --
    sheer

  • 18. Data: 2006-04-27 15:25:18
    Od: sheer <s...@v...pl>

    Kira wrote:

    > ..zwany potocznie bezrobociem, bo kto będzie ryzykował
    > zatrudnienie pieniacza? ;-)

    Ależ NA ZACHODZIE W ZASADZIE WSZYSCY SĄ "PIENIACZAMI"

    a u nas wszyscy są NA KOLANACH !!

    u nas kiedys była Solidarność ale "czerwone" lobby z potężnym zapleczem
    socjotechnicznym, pod pozorem Stanu Wojennego, przez 10 kolejnych lat
    prania mózgów, i 15 lat "różowej" III RP gdzie dokładnie wszystkie
    kryminalne nadużycia znane z doświadczeń gospodarek wolnorynkowych Zachodu
    i juz tam z mozołem udaremnione przyszły tu do dziewiczej i naiwnej jeszcze
    naszej ojczyzny aby z całym okrucieństwem *pożreć* niewiniątko!

    i aby ostatecznie złamać naturalne społeczne instynkty i oddolne
    mechanizmy... samoobrony!

    (nie bójmy się użyć tego słowa :P )

    --
    sheer

  • 19. Data: 2006-04-27 15:30:43
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: sheer [Thu, 27 Apr 2006 17:13:47 +0200]:

    > pracownicy tu w tym systemie feudalnym muszą zawsze
    > WSZYSTKO lubieć i jeszcze na dodatek muszą bardzo
    > szybko szeczerze w to uwierzyć :P

    Jak ktoś pizda życiowa to i owszem...

    > ale ja własnie mówię o specjalistach! widzę tu mnóstwo
    > NIEMERYTORYCZNYCH uprzedzeń!

    Albo po prostu jesteś zbyt ograniczony na zobaczenie tych
    całkowicie merytorycznych. Na dwoje babka wróżyła.

    Kira

  • 20. Data: 2006-04-27 15:56:44
    Od: sheer <s...@v...pl>

    Kira wrote:

    > Albo po prostu jesteś zbyt ograniczony na zobaczenie tych
    > całkowicie merytorycznych. Na dwoje babka wróżyła.

    zobaczymy czy WYSOKI SĄD uzna zasadność, że specjalista IT czy programista,
    administrator o szerokiej wiedzy i doświadczeniu "MERYTORYCZNIE" MUSI mieć
    mniej niz 30 lat !!!!!!!!!!!?

    NA DREZWO

    --
    sheer