PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarzenie za AGEISM !! › Re: skarzenie za AGEISM !!
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Date: Thu, 27 Apr 2006 08:14:58 +0200

    Patrze, patrze a tu sheer porozsypywal nastepujace haczki:
    > to tak samo można powiedzieć co do wspomnianych haseł antyżydowskich,
    > jak ktos krzyczy "Jude Raus" i osoba o pochodzeniu żydowskim sie oburza to
    > mozna zapytać: "ale co cię oburza - świadomość swojej narodowości?" :P
    'Jude raus' to obrazanie innych narodowosci (prosty krok do nienawisci
    rasowej, palenia domow, wybijania szyb w domach niepolakow).
    Ogloszenie w ktrorym umieszczono zadany wiek - tez wg Ciebie jest
    prostym krokiem do nienawisci 'wiekowej'? Co, nastepstwem tego bedzie
    wybijanie szyb w domach ludzi nie mieszczacych sie w widelkach?
    > nie - oburza OTWARTA DYSKRYMINACJA, i to do tego w sposób oczywisty
    > niezgodna z prawem
    Ze niezgodna z prawem to sie zgodze. Nic na to nie poradze ze prawo jest
    glupie (i po czesci martwe)
    > czy domaganie się przestrzegania prawa to jakiś problem dla ciebie?
    Nie. Ale jesli prawo jest glupie i czesciowo martwe, to zawsze mozna je
    obejsc. Firma nie umiesci wieku szukanych pracownikow, to przyjedzie
    cala chmara, z tego duza czesc niepotrzebnie, bo sie nie zmieszcza w
    widelkach, wiec firma i tak ich nie zatrudni (na szczescie nie ma
    obowiazku informowanai potencjalnego kandydata czemu odpadl).
    > TAK! nie od razu, i nie jest to sprawa tej jednej firmy - jest to sprawa
    > KULTURY, którą trzeba zacząć wreszcie kształtować w naszym kraju
    Ales Ty glupi i naiwny. Wyzej opisalem sposob obejscia tego prawa.
    > jak ludzie nie będą mogli otwarcie występować z bezprawnymi dyskryminującymi
    > sugestiami to z czasem przestaną tak mysleć - to proste
    Jesli ja mam wlasna firme i mam ochote zatrudniac w niej 23letnie
    blondynki o wzroscie 165cm, to jest to moja sprawa (zakladam ze jestem
    wlascicielem swojej firmy a nie prezesem panstwowej).
    > sorki, ale właśnie wróciłem z UK i chyba może zacznę tu od tego karierę
    > polityczną bo mi się autentyczny nóż w kieszeni otwiera jak widzę co się
    > tutaj dzieje w tym polskim *ŚMIERDZĄCYM* *zapyziałym* światku!
    Lepiej wroc do UK. Wiekszy pozytek bedzie mial z Ciebie mcdonald jak im
    talerze pozmywasz niz my tutaj w Polsce (takich oszolomow jak Ty u nas
    dostatek:( )
    > preferowanie tutaj njmłodszych (bo juz nawet nie po prostu młodych) zakrawa
    > na jakieś ZBOCZENIE SEKSUALNE !! ktoś tu myli sprawy profesjonalizmu ze
    > swoimi niewyleczonymi problemami psyche, może niezrealizowaniem w łóżku :P
    Co za zryty beret. Rozumiem ze jak chce zatrudnic sobie prywatnego
    ochroniarza i dam w ogloszeinu 'wiek do 45 lat' to wg Ciebie jestem
    zboczencem i powinienem chciec 60latka, moze jeszcze po zawale?
    > he he, i co? jak potem w dziale HR powiedzą: "sorry ale jednak nie
    > przyjmiemy pana bo w CV napisał pan, że jest o 5 lat młodszy a my tutaj nie
    > chcemy ludzi powyżej 30-stki" i jeszcze ja to NAGRAM, to co?
    > jaki sąd nie przyjmie mojego skarżenia?
    Przyjmie. Ale jest szansa ze HR poda Ci inny powod nieprzyjecia, albo
    nie poda go wcale. A nawet jesli - dostaniesz odszkodowanie to nastepnym
    razem HR bedzie madrzejszy i na pewno nie poda powodu nieprzyjecia.
    > tu idzie o coś więcej, jestem zadziorny :P i nie lubię zostawiać tego
    > scyzoryka co mi sie otworzył w kieszeni tak w spokoju! :P
    > i może rzeczywiście dobrze mieć jakis pretekst do rozpoczęcia kariery
    > politycznej? ;-)
    W morde, nastepny pajac chce sie dorobic za publiczne pieniadze. Jak
    stokrotka zniknela, zniknal ten gosc od problemow psychicznych, to
    nastepny grupowy troll sie pojawil
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl