PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma amerykanska poszukuje wspolpracownikow

  • 1. Data: 2006-04-25 19:57:40
    Temat: firma amerykanska poszukuje wspolpracownikow
    Od: "optron" <n...@s...net>

    Poszukujemy osob do wspolpracy w Polsce. Dystrybucja produktow z branzy
    medycyny naturalnej.
    Operatywni moga juz po 3 miesiacach zarabia $800-$1000/mies.
    UWAGA: Praca nie polega na sprzedawaniu!

    W sprawie blizszych informacji prosze pisac na adres: o...@s...net
    w naglowu poczty prosze umiescic tekst: PRACA-YLP

    Arthur Kisiewicz
    SOFTART CORPORATION
    CHICAGO, IL, USA

    listy bez naglowka lub z bledami beda ignorowane

  • 2. Data: 2006-04-25 20:17:45
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    jak nie polega na sprzedawaniu to pewnie polega na kupowaniu lub
    reklamowaniu
    :]

  • 3. Data: 2006-04-25 22:30:22
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    optron wrote:

    > Poszukujemy osob do wspolpracy w Polsce. Dystrybucja produktow z branzy
    > medycyny naturalnej.

    To wy mi wysyłacie te tony spamu? Wciąż jakaś medycyna naturalna z
    amerayki. A czy ja wyglądam na jakiegoś szamana?