PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarzenie za AGEISM !! › Re: skarzenie za AGEISM !!
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Date: Thu, 27 Apr 2006 08:34:38 +0200

    Re to: sheer [Wed, 26 Apr 2006 22:57:31 +0200]:

    > to tak samo można powiedzieć co do wspomnianych haseł
    > antyżydowskich, jak ktos krzyczy "Jude Raus"

    A ktoś ci krzyczy "40 raus"? Czy po prostu informuje cię,
    że szuka młodszego zespołu?

    > nie - oburza OTWARTA DYSKRYMINACJA

    Ja się nie umawiam z łysiejącymi facetami z brzuszkiem.
    Całkiem otwarcie. To dopiero dyskryminacja, nie?

    Nie każdy będzie cię lubił i chciał zatrudnić. Normalna
    rzecz, pogódź się z tym może jednak?

    > i to do tego w sposób oczywisty niezgodna z prawem

    Idiotyczne prawo, idiotyczne efekty.

    > czy domaganie się przestrzegania prawa to jakiś problem
    > dla ciebie?

    Jak już o żydach mowa, to podczas WWII też przestrzegano
    prawa wiesz... Absolutnie. Podobało się? Bo mi nie.

    > TAK!

    Naiwniak.

    > nie od razu, i nie jest to sprawa tej jednej firmy - jest
    > to sprawa KULTURY, którą trzeba zacząć wreszcie kształtować
    > w naszym kraju

    Nie, to jest sprawa pracodawcy. Jeśli potrzebuję panienki do
    fotek erotycznych to nie zatrudnię babki po 50. Jeżeli jest
    mi potrzebny ktoś do kontaktów z prezesami poważnych firm, to
    nie wezmę 20-letniego łepka. Jeśli potrzebuję sprzedawcy do
    sklepu z ciuchami młodzieżowymi to będzie to młody, pasujący
    stylem chłopak a nie 45 letnia kobieta w żakiecie. Proste.

    A to, że nie mogę tego w ogłoszeniu napisać, to jest nie mój
    problem tak naprawdę, tylko osób, które stracą czas i kasę
    aplikując na dane stanowisko. No, ale skoro wam tak dobrze...
    to co mnie to w sumie ;-)

    > jak ludzie nie będą mogli otwarcie występować z bezprawnymi
    > dyskryminującymi sugestiami to z czasem przestaną tak mysleć
    > - to proste

    Znaczy jak nie będę mogła powiedzieć jasno że nie cię lubię
    - to nagle zacznę cię lubić? ;-) Raczysz żartować.

    > sorki, ale właśnie wróciłem z UK

    To może wróć do UK i daj spokój z tym pieniactwem?

    > preferowanie tutaj njmłodszych (bo juz nawet nie po prostu
    > młodych) zakrawa na jakieś ZBOCZENIE SEKSUALNE !! ktoś tu
    > myli sprawy profesjonalizmu ze swoimi niewyleczonymi
    > problemami psyche, może niezrealizowaniem w łóżku :P

    Prawdopodobnie to ty mylisz. Zatrudnianie młodych ludzi ma
    akurat bardzo konkretne podstawy praktyczne w wielu zawodach
    i na wielu stanowiskach. I owszem, aktualnie oferty dla
    nie-specjalistów zazwyczaj koncentrują się na osobach młodych
    - w przeciwieństwie do specjalistów, przy zatrudnianiu których
    liczy się przede wszystkim doświadczenie.

    Skoro przez ileśtam-dziesiąt lat nie udało ci się zostać kimś
    pożądanym na rynku pracy, to do kogo masz w sumie pretensje?

    > he he, i co? jak potem w dziale HR powiedzą: "sorry ale jednak
    > nie przyjmiemy pana bo w CV napisał pan, że jest o 5 lat młodszy
    > a my tutaj nie chcemy ludzi powyżej 30-stki"

    Nie, powiedzą po prostu "dziękujemy panu, nie spełnia pan
    naszych kryteriów". A jak się będziesz dopytywał, to się na
    szybko coś wymyśli odnośnie merytoryki, cech charakteru czy
    tam innych predyspozycji i cześć.

    > i jeszcze ja to NAGRAM, to co?

    Nic, bo nic nie nagrasz.

    > tu idzie o coś więcej, jestem zadziorny :P

    Po prostu pieniacz jesteś i tyle.

    > i może rzeczywiście dobrze mieć jakis pretekst do rozpoczęcia
    > kariery politycznej? ;-)

    Następny Lepper?

    Kira