PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w salonie GSM

  • 1. Data: 2006-04-26 08:52:32
    Temat: praca w salonie GSM
    Od: "hagan" <h...@w...pl>

    Witam,

    Jestem po lekturze starszych watków w tym temacie, ale chcąc
    odpowiedzieć okazało się, że wątek jest za stary, więc
    rozpoczynam nowy :)

    Chciałabym zapytać o wrażenia z pracy w salonach GSM. Dokładnie
    chodzi mi o Trójmiasto.
    Jakie zarobki oferuja sieci GSM (np. Orange, Era) i przede wszystkim
    jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Czy przepytują np. ze znajomości
    modeli telefonów?
    Czy jesli wynagrodzenie jest prowizyjne - to jaka jest realna szansa
    zeby nowy pracownik dorobił sobie w miesiacu te 200 zł do pensji
    podstawowej?

  • 2. Data: 2006-04-26 08:59:45
    Temat: Re: praca w salonie GSM
    Od: "hagan" <h...@w...pl>

    Aha - i jeszcze takie pytanie - czy zarobki po okresie próbnym maja
    szanse "wzrosnac"?

  • 3. Data: 2006-04-26 09:09:42
    Od: "hagan" <h...@w...pl>

    Chodzi mi o stanowisko Konsultanta ds. Sprzedazy

  • 4. Data: 2006-04-26 14:01:02
    Od: lukz <l...@U...vp.pl>

    hagan napisał(a):

> [...]
    > Czy jesli wynagrodzenie jest prowizyjne - to jaka jest realna szansa
    > zeby nowy pracownik dorobił sobie w miesiacu te 200 zł do pensji

    kolega pracowal w orange, mysle ze duzo zalezy od tego czy jest to salon
    firmowy czy franczyza. on dostawal najnizsza krajowa + premie. na
    rozmowie nie beda cie raczej testowac z jakiesj niesamowitej wiedzy o
    branzy, a raczej badac zdolnosci interpersonalne, komunikatywnosc i
    nastawienie do obslugi klentow. jak sie dostaniesz to cie wysla na
    szkolenie. szansa na dorobienie zawsze jest, to juz zalezy ile nowych
    aktywacji sprzedasz... w orange cisna teraz strasznie na to, wiec
    atmosfera w pracy moze byc ciezka. powodzenia!

    --
    Pozdrawiam, Lukasz

  • 5. Data: 2006-04-26 16:06:45
    Od: "xedex" <h...@w...pl>

    Znalazłem, że obecnie najniższa krajowa to 899,10 (od 01.01.2006)
    tylko pytanie - netto czy brutto :/

  • 6. Data: 2006-04-26 16:30:00
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xedex" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem, że obecnie najniższa krajowa to 899,10 (od 01.01.2006)
    > tylko pytanie - netto czy brutto :/

    zmartwie cie - brutto

  • 7. Data: 2006-04-26 17:03:38
    Od: "xedex" <h...@w...pl>

    czyli zarobki w salonie GSM to 650 zł??

    Nie bardzo wierzę w to, że nowo przyjęta osoba może wykosić 200-300 zł na
    prowizjach. A premie o których wspominał lukz to chyba te prowizje?

  • 8. Data: 2006-04-26 17:33:43
    Od: lukz <l...@U...vp.pl>

    xedex napisał(a):
    > czyli zarobki w salonie GSM to 650 zł??
    >
    > Nie bardzo wierzę w to, że nowo przyjęta osoba może wykosić 200-300 zł na
    > prowizjach. A premie o których wspominał lukz to chyba te prowizje?

    tak, te premie to to wlasnie prowizje :/ jak ktos ma talent do sprzedazy
    to moze nawet wiecej wyciagnac. nie ma lekko w obecnych czasach... duzo
    zalezy od tego w jakim miejscu lezy salon i jaka ma ilosc wejsc i
    klientow, ale tu niech sie wypowiedza bardziej obeznani w tej branzy

    --
    Pozdrawiam, Lukasz

  • 9. Data: 2006-04-27 11:27:24
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

[...]

    Koleżanka w orenge w salonie firmowym potrafi wyciągnąć do 3kpln
    na rękę, średnio jakieś 2 2,3kpln
    R.

  • 10. Data: 2006-04-27 15:02:10
    Od: sheer <s...@v...pl>

    hagan wrote:
    > Jestem po lekturze starszych watków w tym temacie

    nie uzywaj tu tego słowa! oni chcą tylko piękne i młodziutkie modelki ze
    znajomościa 3 języków i 2 fakultetami :P
    a nawet jak spełnisz te wymagania to i tak wiedz, że twoja aplikacja będzie
    jedną ze stu :P

    --
    sheer