PracaGrupypl.praca.dyskusje › sens szkolenia z urzedu pracy

  • 21. Data: 2005-12-02 17:26:28
    Temat: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:dmptku$76v$1@213.17.239.226...

    > Nie ma mniejszego i wiekszego zla!!!

    jak tez tak sadzilam, jak bylam dzieckiem. teraz oprocz bieli i czerni
    dostrzegam palete szarosci i wcale sie z tego nie ciesze:(

  • 22. Data: 2005-12-02 17:27:10
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości

    > ale przecież immona ci wyjaśniła nieprawdziwość tej tezy

    mi chodzi o podstawy demokracji, a nie udowodnienie tezy. w demokracji
    opieprzac kogos za to, ze nie poszedl na wybory?

  • 23. Data: 2005-12-02 17:33:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak tez tak sadzilam, jak bylam dzieckiem. teraz oprocz bieli i czerni
    > dostrzegam palete szarosci i wcale sie z tego nie ciesze:(

    Nie odpowiedzialas na pytanie. Kogo mam okradac?

    sz.

  • 24. Data: 2005-12-02 17:48:44
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:dmq0au$jn6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie odpowiedzialas na pytanie. Kogo mam okradac?

    to nie bylo pytanie skierowanie do mnie, ale ok - jesli ci nie wystarcza
    pensja, to zmien prace - to I, co mi przyszlo do glowy. nie musisz tego
    robic z dnia na dzien, rozgladaj sie, szukaj, podnos kwalifikacje, a
    znajdziesz lepsza prace:)

  • 25. Data: 2005-12-02 17:53:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmphg5$qn0$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Sugeruje, że nie interesowanie sie polityką ma taki sam sens jak nie
    > interesowanie się kolorem świateł, gdy się ma zamiar przejść przez
    > jezdnie.

    O w mordę, ale fajna korba!

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2005-12-02 17:53:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43906ad6$0$1512$f69f905@mamut2.aster.pl siliana
    <t...@o...pl> pisze:

    > zasady demokracji sa takie, ze masz prawo isc na wybory lub na nie
    > nie isc. trzeba uszanowac wole innych.
    Jestem nieco innego zdania. Sądzę, że termin "szacunek" jest tu zwyczajnie
    nie na miejscu. Absolutnie nie widzę powodu do "szanowania" woli
    jakiejkolwiek grupy wyborców; na szacunek trzeba wszak zasłużyć.
    Uważam, że właściwszym terminem będzie "przyjąć do wiadomości", "uznać" lub
    jakoś podobnie.

    Jotte

  • 27. Data: 2005-12-02 17:56:06
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dmpl0u$b4t$2@inews.gazeta.pl badzio
    <b...@n...epf.pl> pisze:

    > Ale zawsze mozna wybrac mniejsze zlo niz nie wybrac nic -
    Można też po prostu nie wybierać żadnego zła. Tym bardziej jeśli nie
    wiadomo, które jest mniejsze, a które większe.
    Szczególnie gdy wybór polega na przyłączeniu się albo do głupców, albo do
    łajdaków, a istnieje możliwość nie przyłączania się nigdzie.

    Jotte

  • 28. Data: 2005-12-02 18:05:40
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > pensja, to zmien prace - to I, co mi przyszlo do glowy. nie musisz tego
    > robic z dnia na dzien, rozgladaj sie, szukaj, podnos kwalifikacje, a

    Nie. Dla mnie _mniejszym_zlem_ jest siedzec w tej ktora mam. Ale mi nie
    wystarcza. Wiec musze zaczac kogos okradac.

    Kogo?

    sz.

    EOT

  • 29. Data: 2005-12-02 18:07:12
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

> [...]
    > jakiejkolwiek grupy wyborców; na szacunek trzeba wszak zasłużyć.
    > Uważam, że właściwszym terminem będzie "przyjąć do wiadomości", "uznać"

    jak zwal, tak zwal. uwazam, ze nie ma co miec pretensje, ze ktos nie poszedl
    na wybory, widac rzadzacy jakos sobie u niego na to zasluzyli. no chyba, ze
    mamy inne pojecie demokracji.

  • 30. Data: 2005-12-02 18:08:13
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

> [...]
    > Szczególnie gdy wybór polega na przyłączeniu się albo do głupców, albo do
    > łajdaków, a istnieje możliwość nie przyłączania się nigdzie.

    brak decyzji tez jest decyzja.