PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dot. rozwiązania umowy o pracę...

  • 1. Data: 2005-12-02 08:07:44
    Temat: Pytanie dot. rozwiązania umowy o pracę...
    Od: "Lecter" <n...@w...pl>

    Witam,

    Sprawa jest dla mnie pilna, dlatego postanowiłem napisać na grupę.

    Otóż moje pytanie dotyczy odejścia z pracy. Do tej pory pracowałem na mocy
    umowy o pracę, jednak pracodawca wypowiedział mi ją. Chciałbym poprosić
    jednak o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Ale czy w tym wypadku
    dostanę zasiłek dla bezrobotnych?

    Pytam, ponieważ mam problem z uzyskaniem wiarygodnych informacji... Kadrowa
    w mojej firmie twierdzi, że tylko dostanę zasiłek jeśli pracodawca
    wypowiedział umowę. Natomiast w urzędzie pracy... dowiedziałem się, że
    zasiłek przysługuje bez względu na sposób rozwiązania umowy...

    Proszę o informacje na ten temat.

    Bardzo dziękuję!

  • 2. Data: 2005-12-02 08:17:00
    Temat: Re: Pytanie dot. rozwiązania umowy o pracę...
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Lecter" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kadrowa w mojej firmie twierdzi, że tylko dostanę zasiłek jeśli pracodawca
    > wypowiedział umowę. Natomiast w urzędzie pracy... dowiedziałem się, że
    > zasiłek przysługuje bez względu na sposób rozwiązania umowy...

    Ja bym słuchał raczej tego, kto mi ten zasiłek będzie płacił.

    vertret

  • 3. Data: 2005-12-02 08:17:48
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    i obydwie strony mają rację. przy rozwiązaniu umowy na mocy porozumienia
    stron będziesz miał prawo do zasiłku po 3 miesiącach na 3 miesiące, przy
    wypowiedzeniu przez pracodawcę od razu na 6 miesięcy

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---