PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Serwis AMIGO Software ma problemy, poszukiwana pomoc

  • 1. Data: 2005-12-02 08:09:34
    Temat: Re: Serwis AMIGO Software ma problemy, poszukiwana pomoc
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 01 Dec 2005 21:19:24 +0100, na pl.comp.www, Andrzej Orłowski-Skoczyk
    napisał(a):

    > Znacznie ważniejsze jednak od _pisania_ z sensem jest _robienie_ z sensem.
    > Jeśli człowiek poświęca czas, energię, by tworzyć i udostępniać ludziom za
    > darmo dobre oprogramowanie, i przy okazji z tego żyć, to ja uznaję to za
    > działanie jak najbardziej sensowne i godne uznania.

    No oczywiscie. Ja rozumiem inicjatywy. Darmowe oprogramowanie dobra rzecz.

    Ale kurcze, czy np. jak tworze i opiekuje sie bezplatnie serwisem
    przeznaczonym dla pewnej grupy uzytkownikow internetu, to zaraz daje mi
    prawo pisac na grupe posty z prosba o sponsoring??

    Mam dziwne przeczucie, ze spora czesc z udzielajacych sie i posiadajacych
    duza wiedze webmasterow stworzyla cos dla ogolu bezplatnie. Zreszta, chocby
    teraz powstaje kurs tworzenia www.
    I nikt takich dziwnych postow nie sle.

    O sponsoring mozna pytac w firmach hostingowych, a nie na tematycznej
    grupie usenetowej dotyczacej tworzenia stron www.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl