PracaGrupypl.praca.dyskusje › podpis odreczny via e-mail

  • 1. Data: 2005-12-02 14:48:18
    Temat: podpis odreczny via e-mail
    Od: "max" <m...@i...pl>

    Witam

    znalazłem ogłoszenie w którym proszą o podpisanie dokumetów własnoręcznie a
    w adresie firmy jest tylko e-mail.

    Jak więc podpisać LM? Zeskanować podpis i wkleić? - nic innego mi do głowy
    nie przychodzi.

    PYT2: gdzie wklejacie zgodę o przetwarzanie danych do CV czy LM? - w sumie w
    CV są dane osobowe ale z drugiej strony w LM też jest nadawca. Czy ta
    klauzula nie powinna być podpisana, czy wystarczy ją tylko wkleić?

    Dzięki za info

  • 2. Data: 2005-12-02 15:27:23
    Temat: Re: podpis odreczny via e-mail
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "max" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a w adresie firmy jest tylko e-mail.
    >
    > Jak więc podpisać LM? Zeskanować podpis i wkleić? - nic innego mi do głowy

    ze wzgledu na bezpieczenstwo odradzalbym.

    > PYT2: gdzie wklejacie zgodę o przetwarzanie danych do CV czy LM? - w sumie
    > w CV są dane osobowe ale z drugiej strony w LM też jest nadawca. Czy ta
    > klauzula nie powinna być podpisana, czy wystarczy ją tylko wkleić?

    teoretycznie nei jest potrzebna. Bo pracodawca ma prawo przetwarzac Twoje
    dane do celow rekrutacyjnych i taka klauzula moze byc tylko traktowana jako
    "pisemne zabezpieczenie" zeby potem taki los nie mowil "a ja nie iwedzialem
    ze Pan bedzie to przetwarzal" ;)