PracaGrupypl.praca.dyskusje › lg praca

  • 1. Data: 2005-12-01 20:43:48
    Temat: lg praca
    Od: "Łukasz" <p...@a...pl>

    Witam!

    Mam rozmowę kwalifikacyjną tam, ale wobec wielu negatywnych szalenie
    opinii ta temat pracodawców pochodzących z tego kraju jestem pełen obaw. Co
    myślicie na ten temat. angażować się do pracy do tej firmy????? Dziękuję za
    pomoc i pozdrawiam.

    --
    Pozdrowienia z Lublina.

    Łukasz.

  • 2. Data: 2005-12-02 16:01:15
    Temat: Re: lg praca
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

> [...]
    Co
    > myślicie na ten temat. angażować się do pracy do tej firmy????? Dziękuję

    Zakładam, że stanowisko inżynierskie i Mława. Podobno wygląda to tak: młodzi
    inżynierowie idą tam zaraz po studiach, zarabiają nie za dużo, uciekają gdy
    nabierają doświadczenia i mają lepszą ofertę.

    pozdr
    zasi

  • 3. Data: 2005-12-08 08:26:20
    Od: "RT" <c...@v...pl>