PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: seks
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: seks
    Date: Mon, 14 Jul 2003 13:44:12 +0000 (UTC)

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i w czym problem Izo?

    Ano jest problem, że nie powinny ukazywać się ogłoszenie, które budzą
    wątpliwości od strony moralnej czy naruszają poczucie przyzwoitości. Na
    takiej samej zasadzie wkurza mnie, jak muszę codzienne oglądać za
    wycieraczką jakieś gołe dupy czy cyce.

    > Moderator jest od moderowania (wg pewnych zasad) a

    Bardzo słuszna uwaga, sugeruję moderatorowi, żeby jednak dopisał do tych
    zasad niezamieszczanie ogłoszeń, które mogą urażać powszechnie przyjęte
    zasady moralne czy poczucie przyzwoitości. Dośc często się spotyka takie
    deklaracje, nie wiem, co ma być w tym złego. Założę się, że w GW

    > nie od moralizowania i mowienia innym co maja robic. Ktos chce zaplacic,
    > ktos inny zechce zarobic, nikt nikogo nie krzywdzi i wszyscy wiedza o co
    > chodzi. Nikt nikogo nie wprowadza w blad jak w przypadku barmanki.
    > Nie badzmy purytanami - w koncu ktos to oglada, nie?

    Owszem, na pewno ktoś ogląda, ale to wcale nie oznacza, że wszyscy muszą
    oglądać na pl.praca.oferowana.

    Do oglądania jest masa innych stron i adresów i niczyje prawa obywatelskie
    nie zostaną w ten sposób naruszone.