PracaGrupypl.praca.dyskusje › ruby on rails/python, a sprawa polska

  • 1. Data: 2007-08-29 07:45:19
    Temat: ruby on rails/python, a sprawa polska
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    witam,
    wie ktos moze jak sie ma ruby on rails/python w polsce? bo z tego co
    mi wiadomo, to AZ tak wielkiego brania programisci nie maja, zatem jak
    to sie odbija na pensji? czy rzeczywiscie trudno jest znalesc prace w
    ww technologiach?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-29 11:10:39
    Temat: Re: ruby on rails/python, a sprawa polska
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 29 ago, 09:45, "l...@g...com" <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > mi wiadomo, to AZ tak wielkiego brania programisci nie maja, zatem jak
    > to sie odbija na pensji? czy rzeczywiscie trudno jest znalesc prace w

    Upierdliwcy z Grono.net dlugi czas zasmiecali p.c.l.python swoimi
    ogloszeniami, wiec najwyrazniej nie bylo im tak latwo kogos znalezc.