PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobić by się przekwalifikować..... (drastycznie) :))

  • 1. Data: 2007-08-29 07:35:23
    Temat: co zrobić by się przekwalifikować..... (drastycznie) :))
    Od: <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ale, że użyję określenia.... "tak drastycznie" Czyli pracowałem jako kelner,
    ale mi sie to nie opłaca i chce się zajmować budowlanką - malowanie,
    gipsowanie, i inne tego typu prace wykończeniowe....

    Co musialbym zrobić?? jakieś kursy szkolenia?? stażu kogoś kto przyuczyłby
    mnie do zawodu?? potem jakiś egzamin?? A może iść na bezrobocie i z urzędu
    racy jakby się dało??

    ktoś próbował??

  • 2. Data: 2007-08-29 07:49:17
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Co musialbym zrobić?? jakieś kursy szkolenia?? stażu kogoś kto przyuczyłby
    > mnie do zawodu?? potem jakiś egzamin?? A może iść na bezrobocie i z urzędu
    > racy jakby się dało??

    Tego nie nauczą cię na kursach i tym podobnych. Na początek musisz iść
    do jakiegoś majstra jako pomocnik on cię przyuczy, ale musisz mieć chęć,
    zapał i trochę "drygu" do takiej pracy.

    p.s Nie dało się wszystkiego w jednym poście opisać.

  • 3. Data: 2007-08-29 08:12:54
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > Tego nie nauczą cię na kursach i tym podobnych. Na początek musisz iść
    > do jakiegoś majstra jako pomocnik on cię przyuczy, ale musisz mieć chęć,
    > zapał i trochę "drygu" do takiej pracy.

    no tylko, że fajnie byłoby mieć odpowiednie papiery na to.... ale rozumiem,
    że to nie jest nie możliwe........

    > p.s Nie dało się wszystkiego w jednym poście opisać.

    :)) tak chyba lepiej.. w końcu to 3 różne kwestie :P

  • 4. Data: 2007-08-29 08:42:00
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    f...@W...gazeta.pl pisze:

    > no tylko, że fajnie byłoby mieć odpowiednie papiery na to.... ale rozumiem,
    > że to nie jest nie możliwe........

    Teraz jest takie zapotrzebowanie na pracowników budowlanych, że jeśli
    masz wspomniany zapał i "dryg" to zrobisz karierę ;-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.