PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile urlopu

  • 1. Data: 2007-08-29 07:43:03
    Temat: ile urlopu
    Od: <f...@W...gazeta.pl>

    he he to znowu ja :)))
    tym razem mam pytanie dotyczące wysokości przysługującego urlopu.
    więc wygląda to tak:
    LO + studium zawodowe - 6 lat
    kwiecień 2003 - 19 sierpień 2003 umowa o pracę (1/2etatu)
    26 sierpień 2003 - wrzesień 2006 umowa o pracę (cały etat)
    marzec 2007 - do teraz - umowa o pracę

    wychodziłoby że w okolicach pażdziernika (jeżeli dobrze liczę wtedy minie 10
    lat, i stąd m.in. ten post) przysługiwałoby mi 26 dni urlopu. i teraz co z
    tym??
    dopiero jak minie pażdziernik przysluguje mi 26 dni a do pażdziernika 20 dni??
    Czy może od momentu podjęcia pracy w marcu 2007 przysługuje mi 26 dni?? A
    może dopiero od 1 stycznia 2008?? A może dopiero przy podpisaniu nowej umowy
    w czerwcu 2008??
    W umowie o pracę mam wpisane 20 dni......

  • 2. Data: 2007-08-29 07:54:56
    Temat: Re: ile urlopu
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    f...@W...gazeta.pl pisze:
    > he he to znowu ja :)))
    > tym razem mam pytanie dotyczące wysokości przysługującego urlopu.
    > więc wygląda to tak:

    chyba ilości urlopu, bo jakoś ciężko jest se wyobrazić wysokość urlopu.

    > LO + studium zawodowe - 6 lat

    liczy się tylko ostatnia szkoła, nie wiem jak jest ze studium ( sprawdź
    w KP) ale jak dobrze pamiętam to nie jest to liczone do urlopu i zalicza
    ci się LO za 4 lata.

    > W umowie o pracę mam wpisane 20 dni......

    Prawo do 26 dni urlopu nabywasz po skończeniu 10 lat pracy, czyli jeżeli
    to nastąpi w marcu to w marcu. a jeżeli w grudniu to w grudniu

  • 3. Data: 2007-08-29 08:10:15
    Od: "Dawid " <f...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > chyba ilości urlopu, bo jakoś ciężko jest se wyobrazić wysokość urlopu.

    właśnie to miałem na myśli

    > liczy się tylko ostatnia szkoła, nie wiem jak jest ze studium ( sprawdź
    > w KP) ale jak dobrze pamiętam to nie jest to liczone do urlopu i zalicza
    > ci się LO za 4 lata.

    LO 4 lata.
    LO + studium policealne 6 lat
    LO + studia wyższe 8 lat

    > Prawo do 26 dni urlopu nabywasz po skończeniu 10 lat pracy, czyli jeżeli
    > to nastąpi w marcu to w marcu. a jeżeli w grudniu to w grudniu

    to, ze pracowałem na pół etatu nie ma znaczenia rozumiem???? I jeżeli nie ma
    to powiedzmy, ze już 1 listopada mogę poprosić o dodatkowe 6 dni?? Bosko :)))

  • 4. Data: 2007-08-29 08:27:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Dawid pisze:

    > LO 4 lata.
    > LO + studium policealne 6 lat
    > LO + studia wyższe 8 lat

    liczy się tylko ostatnia szkoła, nie "sumują ci sie szkoły"

    LO 4 lata.
    studium policealne 6 lat
    studia wyższe 8 lat

    KP Art 155 paragraf 1.

  • 5. Data: 2007-08-29 08:29:36
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Dawid pisze:

    > to, ze pracowałem na pół etatu nie ma znaczenia rozumiem???? I jeżeli nie ma
    > to powiedzmy, ze już 1 listopada mogę poprosić o dodatkowe 6 dni?? Bosko :)))

    Art. 154(1).

  • 6. Data: 2007-08-29 09:47:19
    Od: <f...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > Dawid pisze:

    > liczy się tylko ostatnia szkoła, nie "sumują ci sie szkoły"
    >
    > LO 4 lata.
    > studium policealne 6 lat
    > studia wyższe 8 lat
    >
    > KP Art 155 paragraf 1.

    dokładnie to miałem na myśli... tylko, zę źle to ująłem... ale i tak na jedno
    wychodzi :)