PracaGrupypl.praca.dyskusje › "rozwiazanie umowy o prace...

  • 1. Data: 2004-03-31 12:23:22
    Temat: "rozwiazanie umowy o prace...
    Od: "niepokor" <n...@p...onet.pl>

    za wypowiedzeniem"
    wlasnie otrzymalem.

    Żadnej pensji jednakże za ten rok jeszcze moje oczy nie widziały. W związku
    z tym nie podpisałem przedłożnego mi papierka.
    Czy coś z tym fantem można zrobić? Zapewne za późno jest już na ruch z mojej
    strony w postaci rozwiązania umowy o pracę z winy pracodawcy ?
    Ale może jakieś inne działania można przedsięwziąć?
    Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

    --
    willi

  • 2. Data: 2004-03-31 19:25:12
    Temat: Re: "rozwiazanie umowy o prace...
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niepokor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale może jakieś inne działania można przedsięwziąć?
    > Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

    1. skarga do inspekcji pracy,
    2. pozew do sądu pracy,
    3. dokładne przyjrzenie się wypowiedzeniu czy zawiera faktyczny i
    sprecyzowany powód wypowiedzenia,
    4. to, że nie podpisałeś papierka nie ma żadnego znaczenia jeśli zapoznałeś
    się z jego treścią

    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    J.B.