PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy, szkolenia - gdzie w Wawie?

  • 1. Data: 2004-03-31 10:23:34
    Temat: kursy, szkolenia - gdzie w Wawie?
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    Witam
    czy moglibyscie polecic jakies firmy szkoleniowe w Warszawie?
    kryteria na jakich mi zalezy to:
    1. duzy wachlarz szkolen
    2. przystepne ceny ;)
    3. w miare dobry papier po
    4. mozliwosc rzeczywistego nauczenia sie czegos :)
    nie jest obowiazkowe zeby wszystkie punkty wystepowaly razem - najwazniejszy
    jest punkt 4.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-31 10:32:04
    Temat: Re: kursy, szkolenia - gdzie w Wawie?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    a czego chcesz sie nauczyć? jest różnica między perfekcyjną obsługa kas
    fiskalnych a serwisowaniem urządzeń telefonicznych albo obsługą baz danych.
    Zakładać mogę jesynie, że nie chodzi ci o zaawansowaną obsługę komputera bo
    i z internetu i z klawiatury komputera juz korzystać na pewno potrafisz :)

  • 3. Data: 2004-03-31 12:58:38
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    > a czego chcesz sie nauczyć?

    chce sie nauczyc masowac :P czyli mam na mysli kurs masazu :)))

    > Zakładać mogę jesynie, że nie chodzi ci o zaawansowaną obsługę komputera
    bo
    > i z internetu i z klawiatury komputera juz korzystać na pewno potrafisz :)

    staram sie jak moge ;)

    pozdrawiam
    ukasz

  • 4. Data: 2004-04-01 09:58:43
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    > chce sie nauczyc masowac :P czyli mam na mysli kurs masazu :)))

    ocho... czyzby tematyka kursu, ktory chce odbyc wydala sie malo powazna?? a
    moze za bardzo odbiega od wszechobecnego wszedzie wyscigu szczurow?? dlatego
    zostalem olany?? bo trudno mi uwierzyc ze nikt nie zna dobrych firm
    szkoleniowych w warszawie...

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 5. Data: 2004-04-02 01:14:08
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    przykro mi , ale ja akurat żadnej nie znam (tym bardziej nie wiedząc czy
    dobre czy nie dobre). proponuję po prostu znaleźć jakieś kursy w tym
    kierunku i ... zaufać intuicji

    pzdr

  • 6. Data: 2004-04-02 09:27:29
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    > przykro mi , ale ja akurat żadnej nie znam (tym bardziej nie wiedząc czy
    > dobre czy nie dobre). proponuję po prostu znaleźć jakieś kursy w tym
    > kierunku i ... zaufać intuicji

    tak wlasnie zamierzam zrobic... juz kilka namiarow znalazlem. dzieki za odp.

    > pzdr

    pozdrawiam rowniez :)