PracaGrupypl.praca.dyskusje › po jakim czasie do sądu

  • 1. Data: 2004-03-31 10:02:05
    Temat: po jakim czasie do sądu
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Po jakim w miarę rozsądnym czasie można zgłosić do sądu roszczenie
    wynikające z niezapłacenia wynagrodzenia za umowę o dzieło?

    --

    Jerzy
    31.03.04 11:59:30

  • 2. Data: 2004-03-31 10:17:19
    Temat: Re: po jakim czasie do sądu
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Na ubieganie sie o wynagrodzenie za nadgodziny jest trzy lata, moze tutaj
    bedzie podobnie
    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)
    ps. Jak tam Jerzy? Pracka jest?

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-03-31 10:56:47
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    a&e pisze:
    > Na ubieganie sie o wynagrodzenie za nadgodziny jest trzy lata, moze tutaj
    > bedzie podobnie

    Mnie raczej chodzi o to, by niezbyt pochopnie straszyć sądem gościa, co nie
    płaci. Pracka jak widać taka - facet-firma mi zalega jeszcze z
    wynagrodzeniem i się dziwi, że się upominam.

    --

    Jerzy
    31.03.04 12:54:22