PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zalegly urlop a wypowiedzenie - prosba

  • 1. Data: 2004-03-31 07:50:48
    Temat: Zalegly urlop a wypowiedzenie - prosba
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Dzis skladam wypowiedzenie. Mam srednia ochote ogladac moja stara firme,
    zwlaszcza, ze mam miesiac wypowiedzenia (2 lata pracy). Mam zalegly urlop za
    2003 w calosci. Czytam artykul 167kp i widze, ze pracownik musi odebrac urlop
    w naturze, jesli mu go pracodawca udzieli (czyli kasy nie dostawnie), Z
    WYJATKIEM URLOPU ZALEGLEGO. Czy to oznacza, ze:

    a) urlop zalegly nalezy sie jak psu zupa i pracodawca nie musi wyrazac na
    niego zgody?
    b) za urlop zalegly mozna wyplacic tylko ekwiwalent
    c) jeszcze o co innego chodzi

    Nie wiem, jak sformulowac wypowiedzenie. Pisac w nim wniosek o zalegly urlop,
    czy sobie darowac?

    Firma pewnie wolalaby mi zaplacic, bo jestem potrzebna, ale ja nie mam
    wielkiej ochoty sie z nimi chandryczyc.

    Z gory dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    parrot

  • 2. Data: 2004-03-31 09:07:55
    Temat: Re: Zalegly urlop a wypowiedzenie - prosba
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Dzis skladam wypowiedzenie.

    (ciach)

    Juz znam odpowiedz. Jak zechca moga mi nie dac urlopu. Trudno.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 3. Data: 2004-03-31 12:06:56
    Od: "bromba" <k...@o...pl>

    nie wiem jak jest z zaległym, ale za tegoroczny mogą ci wypłacić albo możesz
    wykorzystać przysługujący urlop za te 4 miesiące.

    Pozdrawiam
    Marek