PracaGrupypl.praca.dyskusje › "służba cywilna"

  • 1. Data: 2004-03-31 12:01:42
    Temat: "służba cywilna"
    Od: "bromba" <k...@o...pl>

    Witam

    Próbowałem złożyc oficjalna drogą podanie do jednego z ministerstw. Jednak
    pani od przyjmowania podań nie chciała przyjąć mojego, bo musza byc
    dołączone różne ksera z dow. osob. ukonczonej szkoły, oprócz tego musi być
    zaświadczenie o niekaralności.
    Nie bardzo wiadomo po co to potrzebne jeszcze przed wstępną kwalifikacją.
    Pewnie po to żeby zniechęcic ludzi.

    Mam w zwiazku z tym pytanie czy ktoś wie czy to zaświadczenie jest niezbędne
    przy wstepnej rekrutacji i czy to oryginał musi być? Takie zaświadczenie
    jest drogie i okres wazności jest krótki. Nikt nie będzie przecież dla
    jednej szansy (bardzo nikłej) płacił za takie zaświadczenie.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-03-31 12:35:08
    Temat: Re: "służba cywilna"
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "bromba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pani od przyjmowania podań nie chciała przyjąć mojego, bo musza byc
    > dołączone różne ksera z dow. osob. ukonczonej szkoły, oprócz tego musi

    Musi być dołączone oświadczenie (nie zaświadczenie) kandydata o
    niekaralności, którego wzór znajduje się na stronach internetowych
    www.usc.gov.pl/i-003.html w Biuletynie Służby Cywilnej. Oto wzór:

    "Ja, niżej podpisany Jan Nowak legitymujący się dowodem osobistym WL15
    47 800 oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione
    umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".
    Podpis (własnoręczny)

    Życzę powodzenia

    wa

  • 3. Data: 2004-03-31 12:43:12
    Od: "bromba" <k...@o...pl>

    Dzięki

    To trochę ułatwia sprawę

  • 4. Data: 2004-03-31 20:23:32
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > jest drogie i okres wazności jest krótki. Nikt nie będzie przecież dla
    > jednej szansy (bardzo nikłej) płacił za takie zaświadczenie.

    przy każdej ofercie z usc jest zaznacvzone jakie dokumenty trzeba dołączyć
    ("wymagane dokumenty")
    ja złożyłam ok.50 ofert z Biuletynu USC, odpowiedziano mi na dwie, oczywiście
    odmownie

    powodzenia

    magda

  • 5. Data: 2004-04-01 07:52:20
    Od: "bromba" <k...@o...pl>

    Witam

    Ale ja chciałem złozyć cv i list nie na konkretne stanowisko tylko do
    konkretnego działu.

    Co do rekrutacji do USC to do innego ministerstwa dałem znajomej pracującej
    tam osobie tylko CV i nic więcej. Co prawda na razie nie załatwiła mi pracy,
    ale jakos nie były potrzebne ksera i inne oświadczenia żeby wziąć moje dane
    pod uwagę :)

    Pierwszeństwo podczas rekrutacji mają ci co skończyli państwową szkołę
    administracji, potem ci ze zdanym egzaminem państwowym na urzędnika
    mianowanego (chyba tak sie to nazywa), ale szanse na ten egzamin maja tylko
    ci co juz pracują w służbie cywilnej.....kółko sie zamyka. Pozostaja
    znajomości i układy.
    a te wszystkie zgłoszenia to przewaznie wywalają do niszczarki od razu, bo i
    tak już jest na to stanowisko znajoma kierownika albo dyrektora (informacje
    z pierwszej reki). Ogłoszenia dają pro forma, bo musi być, żeby nikt sie nie
    czepiał

  • 6. Data: 2004-04-01 09:56:17
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    człowieku !

    nie zaswiadczenie tylko oswiadczenie !!!

    pobierasz wzor ze strony USC
    drukujesz, podpisujesz wlasnorecznie i tyle

    wieksze sa koszty kserowania kwitow - dyplom, kursy, dowod osobisty itp...

    niestety bez tego odrzucaja od razu
    a z tym odrzucaja potem :-D

    aplikowalem wiele razy i NIC

    raz wygral znajomy ktory mial nizsze kwalifikacje i byl gorszy :-D no ale
    on uprzedzal ze wygra bo zna ministra, a reszta choloty robi za tlo tylko

    nie znam NIKOGO ktoby normalnie sie dostal z ogloszenia :-D

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-04-01 13:26:42
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    bromba; <c4gho2$1hqv$1@mamut.aster.pl> :

    > Ale ja chciałem złozyć cv i list nie na konkretne stanowisko tylko do
    > konkretnego działu.

    Sorry, ale już nie wytrzymuję. :( Ja rozumiem, że jest ciężko z pracą,
    ja rozumiem, że przyszły pracownik USC nie rozróżnia oświadczenia od
    zaświadczenia, rozumiem, że ma problemy z przeczytaniem zasad
    przyjmowania do pracy opublikowanych na www.usc.gov.pl, ale żeby
    BESZCZELNIE miał pretensje, że ktoś mu pozaprawnie nie załatwił pracy,
    to już szczyt. To może zaraz zaczniesz narzekać, że zapłaciłeś gostkom
    100 zł, za skrojenie komuś nowej Nokii i oni Ciebie wykiwali? :(

> [...]
    > ale jakos nie były potrzebne ksera i inne oświadczenia żeby wziąć moje dane

    Takie są ZASADY - jeżeli robisz coś NIELEGALNIE/POZAPRAWNIE, to nie
    wyprowadzaj stąd wniosku, że czegoś nie potrzeba - ciekawe czy to
    rozróżniasz? Spis wymaganych dokumentów znajduje się na każdej ofercie
    pracy w USC [chyba, że admin miał gorszy dzień, albo akurat zaczynał się
    długi weekend - widziałem takie dziwolągi], oprócz tego część z tych
    dokumentów jest związana z KAŻDYM STANOWISKIEM w USC [oświadczenie o
    niekaralności] lub w ogóle z rzeczywistością prawną Polski [oświadczenie
    o przetwarzaniu danych].

> [...]
    > z pierwszej reki). Ogłoszenia dają pro forma, bo musi być, żeby nikt sie nie

    Tak, tak - Nowak ma kradziony telefon, Kowalski ma kradziony telefon, to
    czemu i ja mam nie zapierdolić go komuś? ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2004-04-01 13:55:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    na przykład Janek; <c4gp0e$ku$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > wieksze sa koszty kserowania kwitow - dyplom, kursy, dowod osobisty itp...

    A to zależy. Ja mam tak - drukarkę HP i skany wszystkiego - dyplomy
    sprowadzone do A4, ewentualnie inne dokumenty dwustronnie. Wkładów do
    drukarki nie kupiłem od początku - jakieś 2 lata - musiałem tylko kupić
    2 razy tusze, do uzupełnienia [czasami opłaca się kupić za pierwszym
    razem "uzupełniacz" do odpowiedniego wkładu, a później tańszy do innego
    - pod warunkiem, że używa się "oszczędnie" "koreczki"]. Koloru nie
    używam - korzystam z Picture Publishera 8, bo ma programową funkcję
    druku w szarościach - programy bez tej funkcji [np. Word] niby drukują
    na HP w szarościach, ale to są szarości uzyskane poprzez mieszanie
    kolorów. I kartka wychodzi mi za ok. 5 - 10 groszy, bez wychodzenia z
    domu.

  • 9. Data: 2004-04-01 14:02:50
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    hej Flyer

    a ja tez mam tak -> skany i drukarke
    ale zanim zalapalem ze to glupie zwierze robi odcienie szarosci z mieszania
    , to sobie zuzylem zolty kolor w hp 840 :-(

    nie kazdy ma skaner itp. dlatego doradzalem xero

    reszta Twej wypowiedzi - tez tak mysle

    z JEDNYM wyjatkiem, znam wielu Nowakow i Kowalskich (ktorych tu pozdrowie) i
    ZADEN nie ma kradzionego telefonu :-D

    umowmy sie ze to moze byli Kargul i Pawlak na przyklad ;-)

    a co do pracy w Sluzbie Cywilnej - podtrzymuje ze wazniejsze dojscia niz
    konkurs (chociaz pewne podstawy trzeba miec - wyksztalcenie, jezyk,
    doswiadczenie)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-04-01 16:07:33
    Od: jacekBe <s...@o...pl>

    "na przykład Janek" napisał(a):

> [...]
    > on uprzedzal ze wygra bo zna ministra, a reszta choloty robi za tlo tylko
    >
    > nie znam NIKOGO ktoby normalnie sie dostal z ogloszenia :-D

    a mnie raz zaprosili na rozmowe, ale nie pojechalem, bo zaczalem prace gdzies
    indziej.
    pozdrawiam.