PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hiszpania

  • 1. Data: 2004-03-31 12:39:18
    Temat: Hiszpania
    Od: "wojtek" <k...@a...pl>

    Witam

    Przymierzam się do wyjazdu do Hiszpanii do pracy, moze ktos z Was wie ile
    kosztuje tam zycie (mieszkanie, transport, zywnosc), jaka jest srednia placa
    z gory dzieki

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-03-31 16:32:32
    Temat: Re: Hiszpania
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Byłem 2 lata temu, życie około 300 euro razem z papierosami tanimi,
    mieszkanie około 130 euro oczywiście na miesiąc poza tym żywność
    jest droga wędliny są niedobre i bardzo drogie ,zamiast chleba są długie
    bułki.
    Ja miałem 5 euro na godzinę, w soboty i niedziele się niepracuje i od 13-15
    jest
    przerwa to znaczy siesta.

  • 3. Data: 2004-03-31 18:30:01
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > wędliny są niedobre i bardzo drogie ,zamiast chleba są długie
    > bułki.

    1. Wedliny niedobre? hehe... to chyba tu sa niedobre... oczywiscie
    te najlepsze sa b.drogie (szynka), ale da sie kupic dobre rzeczy tanio,
    szczegolnie w Lidlu

    2. Dlugie bulki, po prostu bagietki. Faktycznie to troche denerwuje, ale
    mozna sie przyzwyczaic.

    ...no i jest sjesta...wino z Lidla za 60centow 0.75 do obiadu i spanie
    murowane...zyc nie umierac...w Hiszpanii :)

    pozdrawiam,
    konrad