PracaGrupypl.praca.dyskusje › ręczne CV

  • 11. Data: 2003-09-05 15:49:37
    Temat: Re: ręczne CV
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Orientuje sie ktoś co może pokazać pracodawcy ręcznie pisane CV/lm?
    >Są czasem takie wymogi w ogłoszeniach

    Może żeby wyeliminować wysyłaczy, którzy ślą papiery gdzie popadnie?
    Możliwe, że wysyłaczowi nie będzie się chciało przepisać dokumentów i
    sobie odpuści.
    Oczywiście motyw z czarownikiem czy innym jasnowidzem to też dobry
    powód. Niedługo trzeba będzie wysyłać paczki z osobistymi rzeczami -
    słyszałem że w przedmiotach mogą być zaklęte myśli właścicela.
    pozdrawiam
    Bremse

  • 12. Data: 2003-09-05 16:30:39
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    (...ciach....)

    > Podobno niektóre działy HR uzupełniają analizę grafologiczną kandydata
    > analizą astrologiczną.

    Co wiele mowi o profesjonaliżmie wielu HR-owców.
    Czasami naprawdę trudno oprzeć się wrażeniu, że duża część specjalistów od
    "zasobów ludzkich" to aroganccy ignoranci żerujacy na modzie na specjalistów
    od kadr..
    Pozdrawiam
    Paweł

    P.S.
    "Specjaliści" niechętnie mowią o "pracownikach" czy "ludziach" wolą
    "zasobach ludzkich" tak samo jak w SPRze niekt uczyli nas, że broń służy do
    "niszczenia siły żywej przeciwnika" (broń Boże "zabijania") - jak ja kocham
    takie "fachowe eufemizmy.....

  • 13. Data: 2003-09-05 17:09:22
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem, że to absurd. Może jeszcze używają bioenergoterapeutów do
    > sprawdzenia aury kandydata? Dobra aura - dobra współpraca...

    spoko, sama znam takich co przyjmuja do pracy wlasnie pod katem czy nowy
    pracownik bedzie astrologicznie zgrany z reszta zespolu i czy bedzie
    astrologicznie dopasowany do stanowiska. Jeden dopytuje sie nawet o dokladna
    date (z godzina) i miejsce urodzenia i stawia potencjalnemu pracownikowi
    horoskop.
    Wiec jak kogos odesla z rozmowy kwalifikacyjnej z kwitkiem, to niech ten
    ktos sie nie martwi- nie zawsze oznacza to ze nie mial delikwent
    kwalifikacji, moze mial zly horoskop ;))

    Znowuz w pracy u znajomego informatyka zona wlasciciela byla zafascynowana
    feng shui i przy okazji kazdej wizyty w firmie przestawiala sprzet wedle
    zasad FS. Ponoc fajnie wygladalo, jak pracownicy wlasnym cialem zaslaniali
    monitory i cala reszte sprzetu, zeby tylko zostalo po staremu ;)))

    Asiek

  • 14. Data: 2003-09-09 12:37:22
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003 15:56:41 +0200, bandziorno wrote:

    > sa

    > wiem ze to pewnie amatorskie pytanie - ale tak z ciekawosci je zadalem

    Ja to sie nie znam na tym, ale czytalam, ze osoby piszace drukowanymi vel
    wielkimi literami charakteryzuje wysoka inteligencja...

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 15. Data: 2003-09-09 12:38:11
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003 16:00:05 +0100, Jarosław Wiechecki wrote:

    > Myślałem, że to absurd.

    Raczej lokalny koloryt ;)

    > Może jeszcze używają bioenergoterapeutów do
    > sprawdzenia aury kandydata? Dobra aura - dobra współpraca...

    Moze... choc nie spotkalam sie w literaturze tematu z takimi danymi :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 16. Data: 2003-09-11 14:08:44
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > Ja to sie nie znam na tym, ale czytalam, ze osoby piszace drukowanymi vel
    > wielkimi literami charakteryzuje wysoka inteligencja...

    chyba sie polubimy :-)
    /pozdr/