PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za przepisanie strony?

  • 1. Data: 2003-09-05 13:57:48
    Temat: Ile za przepisanie strony?
    Od: "assunta2" <a...@n...wp.pl>

    Czy ktoś orientuje się może, ile należy sobie życzyć za przepisanie na
    komputerze strony tekstu?

    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2003-09-05 14:26:32
    Temat: Re: Ile za przepisanie strony?
    Od: "impulssg" <i...@g...pl>

    Użytkownik "assunta2" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś orientuje się może, ile należy sobie życzyć za przepisanie na
    > komputerze strony tekstu?
    >
    > Pozdrawiam
    > Anka
    Spotkałem się z cenami od 1,50 do 3,00, samego tekstu. Tabele drożej,
    ale nie wiem ile ?

  • 3. Data: 2003-09-06 11:17:04
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Spotkałem się z cenami od 1,50 do 3,00, samego tekstu. Tabele drożej,
    > ale nie wiem ile ?

    Są firmy, które płacą 70 GROSZY za 5 tys. znaków :)

    Asmira

  • 4. Data: 2003-09-14 07:58:04
    Od: "agulha" <a...@N...gazeta.pl>

    > Są firmy, które płacą 70 GROSZY za 5 tys. znaków :)

    Taka firma to wyzyskiwacz i basta. Strona obliczeniowa to 1800 znaków ze
    spacjami albo 1500 bez spacji. Myślę, że złotówka za 1 str. obl. to absolutne
    minimum. Ja zajmuję się tłumaczeniami i jedna z firm - duża, dinozaurowata,
    dawniej państwowa - wyszczególnia stawkę oddzielnie za tłumaczenie, a
    oddzielnie za przepisywanie. Strona bez tabel to u nich 2,5 (brutto).
    Aha, to są stawki za przepisywanie z rękopisu/maszynopisu. Za przepisywanie z
    dyktafonu - niestety więcej (wiem, bo zlecam :-((.