PracaGrupypl.praca.dyskusje › ręczne CV

  • 1. Data: 2003-09-05 13:20:23
    Temat: ręczne CV
    Od: "mer" <b...@w...de>

    Orientuje sie ktoś co może pokazać pracodawcy ręcznie pisane CV/lm?
    Są czasem takie wymogi w ogłoszeniach

    mer

  • 2. Data: 2003-09-05 13:26:23
    Temat: Re: ręczne CV
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-09-05 15:20:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *mer* skreślił te oto słowa:

    > Orientuje sie ktoś co może pokazać pracodawcy ręcznie pisane CV/lm?
    > Są czasem takie wymogi w ogłoszeniach

    Pewnei bawia sie w grafologie...

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 3. Data: 2003-09-05 13:26:58
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "mer" <b...@w...de> napisał w wiadomości
    > Orientuje sie ktoś co może pokazać pracodawcy ręcznie pisane CV/lm?
    > Są czasem takie wymogi w ogłoszeniach

    Charakter pisma jest istotny. Czasem firmy poddaja je ocenie grafologa.
    Poza tym pewna estetyka, układ, sposób napisania.
    Czasem zdarza się, że delikwent daje do napisania siostrze a sam sie
    podpisuje i automatycznie odpada w przedbiegach.

    m.

  • 4. Data: 2003-09-05 13:37:37
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "mer" <b...@w...de> napisał w wiadomości
    > Orientuje sie ktoś co może pokazać pracodawcy ręcznie pisane CV/lm?
    > Są czasem takie wymogi w ogłoszeniach

    maja zabawe z analize grafologiczna pisma - po prostu wydaje im sie ze sa
    inteligentni. ale to pierdoly jak cholera ta analiza grafologiczna pisma.
    nie mozna oceniac kandydata po charakterze jego pisma. poza tym jakbym dal
    komus to do napisania, to oczywistym jest ze swoim pismem bym sie nie
    podpisal pod tym, ale rowniez poprosil bym osobe mi to piszaca zeby sie za
    mnie podpisala.

  • 5. Data: 2003-09-05 13:50:22
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-09-05 15:37:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *przemo77* skreślił te oto słowa:

    > maja zabawe z analize grafologiczna pisma - po prostu wydaje im sie ze sa
    > inteligentni. ale to pierdoly jak cholera ta analiza grafologiczna pisma.
    > nie mozna oceniac kandydata po charakterze jego pisma.

    A wiesz, ze we Francji szalenei popularnymi metodami przy rekrutacji są
    grafologia i astrologia. Co kraj to obyczaj...

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 6. Data: 2003-09-05 13:56:40
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    przemo77 wrote:
> [...]
    > ze sa inteligentni. ale to pierdoly jak cholera ta analiza
    > grafologiczna pisma. nie mozna oceniac kandydata po charakterze jego

    A wiesz że niektóre cechy Twojego charakteru można odczytac z charakteru
    Twojego pisma?
    Nie muszą Cię widzieć i z Tobą rozmaiwać żeby się czegoś więcej o Tobie
    dowiedzieć :)

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl

  • 7. Data: 2003-09-05 13:56:41
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > A wiesz, ze we Francji szalenei popularnymi metodami przy rekrutacji są
    > grafologia i astrologia. Co kraj to obyczaj...

    ja nie wiem jak to jest, moj kolega sie kiedys bawil amatorsko
    w cos takiego i byl na mnie wsciekly bo ja zawsze pisze drukowanymi
    literami - wlasciwie inaczej nie umiem - bo twierdzil ze po takim
    pismie nic nie da wywnioskowac.
    czyli co? gdybym tak napisam cv to by mnie na wstepnie odrzucili -
    ze niby chce cos ukryc.

    wiem ze to pewnie amatorskie pytanie - ale tak z ciekawosci je zadalem
    /pozdr/

  • 8. Data: 2003-09-05 14:53:15
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komus to do napisania, to oczywistym jest ze swoim pismem bym sie nie
    > podpisal pod tym, ale rowniez poprosil bym osobe mi to piszaca zeby sie za

    Podobno niektóre działy HR uzupełniają analizę grafologiczną kandydata
    analizą astrologiczną. Kandydat ma szansę tylko wtedy, gdy jego horoskop
    jest pozytywny. Cóż, razem z zachodnim kapitałem, nowoczesne metody
    rekrutacji wkraczają w nasze życie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 9. Data: 2003-09-05 15:00:05
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A wiesz, ze we Francji szalenei popularnymi metodami przy rekrutacji są
    > grafologia i astrologia. Co kraj to obyczaj...

    Myślałem, że to absurd. Może jeszcze używają bioenergoterapeutów do
    sprawdzenia aury kandydata? Dobra aura - dobra współpraca...

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 10. Data: 2003-09-05 15:31:49
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    mer <b...@w...de> napisał(a):

    > Orientuje sie ktoś co może pokazać pracodawcy ręcznie pisane CV/lm?
    > Są czasem takie wymogi w ogłoszeniach

    Pewnie mają grafologa. Można jeszcze poradzić się wróżki, sprawdzić
    horoskop, rzucić zaklęcie, przyłożyć amulet. Jest wiele metod, każda
    jednakowo dobra.