PracaGrupypl.praca.dyskusje › media markt i inne

  • 1. Data: 2003-09-05 09:19:21
    Temat: media markt i inne
    Od: "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl>

    Witam,
    chcę zapytać, czy takie placówki jak Media Markt, Ikea itp., mają
    swoje własne piony fianansowe, księgowe, czy raczej powierzają
    rozliczenia finansowe specjalistycznym firmom?
    Będę wdzięczna za odpowiedź (przepraszam za moją niewiedzę :-) )

    Ela

  • 2. Data: 2003-09-05 09:53:11
    Temat: Re: media markt i inne
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> napisał
    w wiadomości news:o2lglvk7duoftlc0t8tddm981n8hsobfl3@4ax.com...
    > Witam,
    > chcę zapytać, czy takie placówki jak Media Markt, Ikea itp., mają
    > swoje własne piony fianansowe, księgowe, czy raczej powierzają
    > rozliczenia finansowe specjalistycznym firmom?

    Maja wlasne.
    m.

  • 3. Data: 2003-09-05 10:02:20
    Od: "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003 11:53:11 +0200, "magia/maggie"
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

    >U?ytkownik "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> napisa?
    >w wiadomo?ci news:o2lglvk7duoftlc0t8tddm981n8hsobfl3@4ax.com...
    >
    >Maja wlasne.