PracaGrupypl.praca.dyskusje › ROSSMANN - rozmowa

  • 1. Data: 2003-09-05 10:10:16
    Temat: ROSSMANN - rozmowa
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    Witam wszystkich ponownie!

    W następnym tygodniu jestem zaproszony na rozmowę do centrali firmy ROSSMANN
    w Łodzi (ogłoszenie w Wyborczej z dnia 11.08 - poszukiwali pracowników do
    działu personalnego, co ciekawe list motywacyjny trzeba było napisać
    ręcznie).
    Czy ktoś z Was orientuje się jak wygląda praca w tej firmie? Czego można się
    spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej?

    Jakie macie opinię o tej firmie jako o pracodawcy?

    Kasper
    mail to: f...@o...pl

  • 2. Data: 2003-09-06 19:19:12
    Temat: Re: ROSSMANN - rozmowa
    Od: "Tomek" <t...@W...onet.pl>

    Firma i warunki zatrudnienia jak najbardziej do polecenia. Firma posiada wysoką
    kulturę organizacyjną, poza tym ma przed sobą duże perspektywy rozwoju.
    A poza tym ludzie są cool, co jakiś czas wspólne spotkania poza pracą, imprezy.
    Chyba jedna z nielicznych ciekawych firm w naszym mieście.
    Powodzenia.