PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dodać posta do pl.praca.oferowana ???

  • 1. Data: 2003-09-05 11:12:44
    Temat: jak dodać posta do pl.praca.oferowana ???
    Od: "Krzysztof Wiśniewski" <k...@w...pl>

    Mam do zaoferowania pracę i chciałem dodać post na grupę pl.praca.oferowana,
    ale ilekroć to robię, mój post nie pojawia się. Na inne grupy mogę wpisywać
    się bez przeszkód - co powinienem zrobić?

    Konfiguracja mojej przeglądarki grup wydaje się prawidłowa. Wysłałem pytanie
    do admina, ale zostało zignorowane...

    Czy ktoś ma na to radę?

    Pozdrawiam,
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-09-05 11:24:21
    Temat: Re: jak dodać posta do pl.praca.oferowana ???
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wiśniewski" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:03090513124466@polnews.pl...

    > Mam do zaoferowania pracę i chciałem dodać post na grupę
    pl.praca.oferowana,
    > ale ilekroć to robię, mój post nie pojawia się.
    <cut>
    A dlugo juz probujesz?
    pl.praca.oferowana jest grupa moderowana, wiec byc moze twoj post jest z
    jakichs przyczyn odrzucany przez moderatora (przejrzyj faq grupy, moze tam
    znajdziesz odpowiedz)
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-09-05 11:35:45
    Od: s...@w...pl (sebastian)

    Przedstaw mi tą ofertę...

  • 4. Data: 2003-09-05 18:31:49
    Od: "Wadim" <w...@i...pl>

    są pewne wymagania np. w temacie musi być miejscowość ew. cały kraj itp.

  • 5. Data: 2003-09-05 19:10:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Wiśniewski <k...@w...pl> wrote:

    > Konfiguracja mojej przeglądarki grup wydaje się prawidłowa. Wysłałem pytanie
    > do admina, ale zostało zignorowane...

    1. Twój artykuł jest zupełnie nieczytelny (ogłoszenie) - brak definicji
    kodowania, krzaki zamiast pliterek
    2. Nie wiem gdzie wysłałeś swoje pytanie, ale na pewno nie do moderatora

    --
    Przemysław Maciuszko