PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o wysokość zasiłku

  • 1. Data: 2003-09-09 20:48:40
    Temat: pytanie o wysokość zasiłku
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Mam pytanie - nie mogę znaleźć, ile wynosi "na rękę" kwota zasiłku dla
    bezrobotnych obniżonego (80%). Jeśli ktoś zna dokładną kwotę NETTO, będę
    wdzięczna za podanie.

    mangha

  • 2. Data: 2003-09-10 05:54:29
    Temat: Re: pytanie o wysokość zasiłku
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie - nie mogę znaleźć, ile wynosi "na rękę" kwota zasiłku dla
    > bezrobotnych obniżonego (80%). Jeśli ktoś zna dokładną kwotę NETTO, będę
    > wdzięczna za podanie.

    Szukałbym na stronach Urzędów Pracy. Jest to jakiś procent od średniej
    krajowej.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    strona miłośnika kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl <limit 7MB/godz // 2,5 GB/mies

  • 3. Data: 2003-09-10 05:56:31
    Temat: Odp: pytanie o wysokość zasiłku
    Od: "Hooligan" <m...@g...pl>

    ja tyle dostawalem
    we wielkopolsce bylo to 361 zlociszy

  • 4. Data: 2003-09-10 10:41:13
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Hooligan" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ja tyle dostawalem
    > we wielkopolsce bylo to 361 zlociszy
    dzięki. Z tego, co wyczytałam, to 398,60 brutto. Jak na netto, to mało
    odejmują...

    mangha

  • 5. Data: 2003-09-10 12:11:30
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Szukałbym na stronach Urzędów Pracy. Jest to jakiś procent od średniej
    > krajowej.

    a swistak siedzi ... bo sreberka byly kradzione

    zasilek w 1996r. zostal ustalony na 260 brutto, nastepnie byl zwiekszany o
    wskaznik wzrostu cen i uslug konsumpcyjnych, tak wiec wysokosci sa
    nastepujace:

    08.2003
    zasilek 100%: 498,20 brutto (446,54 netto)
    zasilek 80%: 398,60 brutto (366,16 netto)
    zasilek 120%: 597,90 brutto (526,97 netto)

    09.2003
    zasilek 100%: 503,20 brutto (450,54 netto)
    zasilek 80%: 402,60 brutto (369,19 netto)
    zasilek 120%: 603,90 brutto (531,79 netto)

    Jean