PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czego moze dotyczyc korespondencja z WKU???

  • 1. Data: 2003-09-09 18:10:43
    Temat: Czego moze dotyczyc korespondencja z WKU???
    Od: "nureck" <p...@o...pl>

    otrzymalem korespondencje listem poleconym z WKU ktorej nie odebralem z uwagi
    na moj trwajacy pobyt za
    granica

    korespondencja bedzie czekac na poczcie przez 2 tygodnie, w tym czasie
    powinienem juz byc z powrotem w Polsce

    w maju 2003 roku ukonczylem studia wyzsze na AkademiiEkonomicznej w
    Krakowie, urodzilem sie w roku 1979

    chicalbym zapytac czego moze dotyczyc powyzsza korespondencja, czy zaczal
    sie juz nowy pobor i czy moglem zostac powolany czy tez mam sie zglosic w
    WKU w celu przeniesienia do rezerwy

    z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-09-09 18:22:56
    Temat: Re: Czego moze dotyczyc korespondencja z WKU???
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "nureck" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chicalbym zapytac czego moze dotyczyc powyzsza korespondencja, czy zaczal
    > sie juz nowy pobor i czy moglem zostac powolany czy tez mam sie zglosic w
    > WKU w celu przeniesienia do rezerwy

    Widze nie bardzo sie inteesujesz wojskiem .... ;)
    ...a jako absolwent powinienes bo juz od ponad miesiaca jest rozporzadzenie
    MON o przeniesieniu Cie do rezerwy.

  • 3. Data: 2003-09-09 19:15:22
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    ja dla omiany jestem 77, a studia skonczylem wrzesien 2002 i jak narazie nie
    mam czasu na jechanie do wku. tymbardziej , ze jak bylem tam kilka lat temu
    to nie bylo milo - dobrze wychowane panie odzywaja sie do petentow jak do
    smieci. zlozylem skarge i dopiero wtedy moglem rozmawiac z komendantem - ten
    oczywiscie wierzyl w dobre wychowanie swoich pracownic. a wszystko zaczelo
    sie od tego, ze nie "ja panu nie dam odroczenia", bo ja nie chcialem podac
    telefonu stacjonarnego do domu (komorkowy owszem).

    po co mam tam jechac ? zeby czekac na korytarzu az laskawa pani skonczy
    herbatke i plotki ? zreszta oni tam maja taki porzadek... jak bylem na
    drugim roku to mi w/w panie probowaly wmowic, ze nie studiuje (mimo
    zaswiadczenia). okazalo sie, ze gdzies sie zapodziala notarialnie
    potwierdzona kopia mojej matury :)

  • 4. Data: 2003-09-09 19:43:17
    Od: Paweł Biel <p...@s...pl>

    Mariusz Lonca wrote:
> [...]
    > studiuje (mimo zaswiadczenia). okazalo sie, ze gdzies sie zapodziala
    > notarialnie potwierdzona kopia mojej matury :)

    Wszystko zależy od miasta.
    Dla odmianu WKU Warszawa-Śródmieście oceniam
    bardzo dobrze. Miłe panie, szybka obsługa.
    Tydzień temu moje przeniesienie do rezerwy zajęło ok 10 minut.

    --
    pozdrawiam
    Paweł Biel

  • 5. Data: 2003-09-09 20:19:29
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

> [...]
    > sie juz nowy pobor i czy moglem zostac powolany czy tez mam sie zglosic w

    Bilet do Iraku? ;)
    A tak na powaznie to musisz zaniesc papier z uczelni albo odpis dyplomu aby
    mogli Cie przeniesc do rezerwy.

  • 6. Data: 2003-09-09 20:56:43
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "MJ23" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bilet do Iraku? ;)
    > A tak na powaznie to musisz zaniesc papier z uczelni albo odpis dyplomu
    aby
    > mogli Cie przeniesc do rezerwy.

    Uczelnia czesto sama wysyla.

  • 7. Data: 2003-09-10 05:16:48
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie juz nowy pobor i czy moglem zostac powolany czy tez mam sie zglosic w

    Rośnie główka pod hełm !!!

  • 8. Data: 2003-09-10 06:19:27
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Paweł Biel wrote:

    > Wszystko zależy od miasta.
    > Dla odmianu WKU Warszawa-Śródmieście oceniam
    > bardzo dobrze. Miłe panie, szybka obsługa.

    fakt tylko ze aby tam trafic musialem poruszyc: WKU lublin ( stawic sie
    osobiscie, aby okazalo sie ze nie ma moich dokumentow ) potem pol
    warszawy aby wreszcie dojsc gdzie moje dokumenty sa - tam juz mnie
    "znali" :))))

    > Tydzień temu moje przeniesienie do rezerwy zajęło ok 10 minut.

    otoz to :) szkoda tylko ze zostalem szeregowcem :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA