PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 101. Data: 2004-06-24 12:23:57
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > <cytat>
    > Formularz istnieje i dziala. Wydaje mi sie niezlym pomyslem,
    > z obsluga stron WWW jakos do tej pory wiekszych problemow
    > chyba nikt nie ma.
    > </cytat>
    >
    > Wiec przepraszam, ale dlaczego klamiesz?

    Nie chodzi o formularz tylko o informacje o nim na p.p.o. (pisalem juz to
    chyba 500 razy). Co do klamania to nie widze gdzie i co.

    Tomek (z opadajacymi rekami)

  • 102. Data: 2004-06-24 12:30:53
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Thu, 24 Jun 2004 14:23:57 +0200]:

    > Nie chodzi o formularz tylko o informacje o nim na p.p.o.

    No i napisalam przeciez wyraznie ze to dobry pomysl.

    > Tomek (z opadajacymi rekami)

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 103. Data: 2004-06-24 13:08:49
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > No i napisalam przeciez wyraznie ze to dobry pomysl.

    ?????? O umieszczaniu informacji na p.p.o. o istniejacym formularzu ?? A
    gdzie ???

    Tomek (z opadnietymi rekami i slepnacy)

  • 104. Data: 2004-06-24 17:30:31
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 10:50:54 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 23 Jun 2004 23:56:52 +0200]:

    >No i co bys w ten sposob udowodnil skoro moderacja i tak wyklucza
    >ingerowanie w tresc postow?

    Udowodniłbym co najmniej tyle, że wałkowany przez Was i sztucznie
    (moim zdaniem) rozdmuchany problem od strony technicznej nie istnieje
    (gdyż da się rozwiązać w bardzo prosty sposób).

    I wcale nie powiedziałem, że powinno być to zadanie moderatora,
    bardziej widzę to jako zadanie dla administratora serwera, ale dość o
    tym - z mojej strony EOT.

  • 105. Data: 2004-06-24 17:53:40
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 10:50:00 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 23 Jun 2004 23:54:58 +0200]:

    >Obowiazkiem moderatora jest dbac o to, zeby ukazujace sie na grupie
    >posty spelnialy wymogi FAQ.
    >
    >Dlatego nazywamy go moderatorem a nie marketingowcem czy handlowcem;
    >to ci ostatni sa od robienia reklamy i zapewniania klientow.

    Nie trzeba być marketingowcem żeby wpaść na to, że grupa którą się
    zajmuję nie ma racji bytu bez użytkowników. Niktnie każe moderatorom
    naganiać Klientów - wystarczy, że nie będą ich zniechęcać.

    Weźcie na wstrzymanie i chwilę się zastanówcie - świat nie jest
    czarno-biały, a regulamin nie zwalnia z myślenia...

  • 106. Data: 2004-06-24 17:55:12
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 10:48:15 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Thu, 24 Jun 2004 00:30:30 +0200]:

    >:)

    >Korzystam z co najmniej kilku grup, i slowo daje -- nie ma na nich
    >wiekszego problemu z prawidlowymi ustawieniami czytnikow. Jesli na
    >grupie pojawia sie ktos kto nie wie jak poustawiac i odpisywac ale
    >chce wiedziec -- to po prostu ktos mu to mowi.

    No właśnie. Najpierw popełnią błąd, post się ukazuje, a potem się im
    mówi. I albo się zastosują, albo się ich ignoruje, prawda ?

  • 107. Data: 2004-06-24 17:59:08
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 10:28:01 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Thu, 24 Jun 2004 00:23:06 +0200]:

    >Wiesz, w naszej sieci mamy pare serwerow.
    >One tez sa dla uzytkownikow.
    >Ale *NIE* wpuszczamy na nie kazdego kto chce tylko dlatego ze on
    >akurat ma taki kaprys.

    Ale nie wycinasz swoich użytkowników w zależności od humoru i fazy
    księżyca ?
    I nie myl proszę pojęć - internet jest siecią publiczną, w zasadzie
    wolną od faktycznych "zarządców", a zasady w "swojej sieci" możesz
    ustawiać jak chcesz - wolna wola.

  • 108. Data: 2004-06-24 19:34:46
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Thu, 24 Jun 2004 19:59:08 +0200]:

    > Ale nie wycinasz swoich użytkowników w zależności od humoru i fazy
    > księżyca ?

    Nie, ale kiedy zaczynaja rozrabiac, czyli przestaja stosowac sie do
    okreslonych zasad -- owszem.

    > I nie myl proszę pojęć - internet jest siecią publiczną

    Ale grupy .pl nie sa.

    pzdr. Nahia

  • 109. Data: 2004-06-24 19:36:13
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Thu, 24 Jun 2004 19:30:31 +0200]:

    > Udowodniłbym co najmniej tyle, że wałkowany przez Was i sztucznie
    > (moim zdaniem) rozdmuchany problem od strony technicznej nie istnieje
    > (gdyż da się rozwiązać w bardzo prosty sposób).

    Technicznie byc moze. Pytam jednak ponownie: co z tego skoro sie go
    na grupie nie uzyje bo lamie zasade nieingerencji moderatora w post?

    pzdr. Nahia

  • 110. Data: 2004-06-24 22:16:27
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 24 Jun 2004 21:36:13 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Thu, 24 Jun 2004 19:30:31 +0200]:

    >Technicznie byc moze. Pytam jednak ponownie: co z tego skoro sie go
    >na grupie nie uzyje bo lamie zasade nieingerencji moderatora w post?

    Ewelinko, głucha jesteś ? Co najmniej na argumenty...

    - po raz kolejny twierdzę, że nie musi to być rola moderatora
    - regulamin i zasady to nie 10 przykazań, mogą podlegać zmianom
    - skoro przyznajesz, że internet jest publiczny, to jeszcze powiedz
    dlaczego "grupy .pl nie" ? Bo tak ?

    Ponownie Ci odpowiadam - przez głupią dumę, zadufanie w sobie i / lub
    lenistwo czy co tam sobie jeszcze dopiszesz, w każdym razie na pewno
    przez swoją ortodoksyjną postawę moderator PPO ZABIJA grupę, którą się
    opiekuje.