PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 111. Data: 2004-06-25 05:19:19
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Fri, 25 Jun 2004 00:16:27 +0200]:

    > Ewelinko

    Nie pamietam zebysmy doszli do etapu zdrabniania sie nawzajem.

    > - po raz kolejny twierdzę, że nie musi to być rola moderatora

    Wiec kto i kiedy ma zapuszczac ten program?

    > - regulamin i zasady to nie 10 przykazań, mogą podlegać zmianom

    Nie w kwestii kodowania. A i szczerze watpie czy w kwestii ingerencji
    moderatora w post -- Nina juz tlumaczyla czemu.

    > - skoro przyznajesz, że internet jest publiczny, to jeszcze powiedz
    > dlaczego "grupy .pl nie" ? Bo tak ?

    Publiczne w sensie dostepu do nich -- tak. Publiczne w sensie
    wlasnosci publicznej -- nie. Przeciez o tym wiesz. Nie dziw sie
    wiec ze to wlasciciel ustala reguly ktorymi sie rzadza.

    > w każdym razie na pewno przez swoją ortodoksyjną postawę moderator
    > PPO ZABIJA grupę, którą się opiekuje.

    Jeszcze raz:
    Moderator jest od moderowania.
    Moderowanie polega na przepuszczaniu postow zgodnych z FAQ
    i nieprzepuszczaniu niezgodnych z FAQ.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 112. Data: 2004-06-25 07:20:25
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Ponownie Ci odpowiadam - przez głupią dumę, zadufanie w sobie i / lub
    > lenistwo czy co tam sobie jeszcze dopiszesz, w każdym razie na pewno
    > przez swoją ortodoksyjną postawę moderator PPO ZABIJA grupę, którą się
    > opiekuje.

    Stary, olej to :)) Nie widzisz ze z kolkiem rozancowym gadac sie NIE DA ??
    A grupa przezyje, bo miala w swojej historii jeszcze wieksze moderatorskie
    gwiazdy. Poprostu trzeba cierpliwie poczekac az panom L i M sie znudzi i
    przyjdzie ktos bardziej powazny.

    Tomek

  • 113. Data: 2004-06-25 07:26:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > A grupa przezyje, bo miala w swojej historii jeszcze wieksze moderatorskie
    > gwiazdy. Poprostu trzeba cierpliwie poczekac az panom L i M sie znudzi i
    > przyjdzie ktos bardziej powazny.

    Widzę, że jeszcze Ci nie przeszło obrażanie ludzi i nadal udajesz chojraka?
    I 502-ka zupełnie Ci nie dała do myślenia? Niedobrze...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 114. Data: 2004-06-25 09:08:23
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 25 Jun 2004 09:20:25 +0200, "chinol" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    >gwiazdy. Poprostu trzeba cierpliwie poczekac az panom L i M sie znudzi i

    Tomek - z Twoimi poglądami też nie do końca się zgadzam, w kilku
    sprawach przeginasz, ale jednak mimo wszystko ogólnie masz rację.

    Panowie moderatorzy ! Ciężka, urzędnicza praca na uczelni rzeczywiście
    może wkurzyć. Wyżywajcie się dalej na wrednych kapitalistach -
    pouczajcie, wycinajcie, upawajcie się tym skrawkiem władzy, dzięki
    któremu Wasi (tak nawet Wasi !) absolwenci będą mieć większy problem
    ze znalezieniem zajęcia.... Jako następny logiczny etap Waszych
    wpsaniale rozwijających się karier widzę okienko w ZUS - tam również
    durnowate i zmienne przepisy zwalniają z myślenia.

    Ewelinko - skoro najchętniej stajesz okoniem i tupiesz nóżką jak
    przedszkolak to tak Cie należy traktować i nie doszukuj się proszę w
    zdrobnieniach żadnych innych podtekstów.

    Przeczytajcie jeszcze raz wszystkie moje posty to zrozumiecie, że za
    wszelką cenę usiłowałem unikać jakichkolwiek osobistych wycieczek, ale
    nie przyniosło to jak widać efektu...

    A tematem zainteresowałem się dlatego, że zamierzamy właśnie puścić
    ok. 10 ogłoszeń o pracę na różne stanowiska (15 etatów), a od ponad 2
    lat nie zaglądałem na news. Po prostu chciałem sprawdzić czy coś się
    zmieniło... Oj zmieniło, zmieniło...

    Aaaaaby.pl
    Tam się widzę z ofertami, z PPO chyba należy sobie dać spokój...

    Tyle w temacie, naprawdę nie widzę sensu dalej go ciągnąć.

  • 115. Data: 2004-06-25 09:09:32
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 25 Jun 2004 07:26:25 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Widzę, że jeszcze Ci nie przeszło obrażanie ludzi i nadal udajesz chojraka?
    >I 502-ka zupełnie Ci nie dała do myślenia? Niedobrze...

    Straszonko ?
    Będziesz wykorzystywał szybkie, uczelniane łącze do internetu dla
    udowadniania swoich racji ?

  • 116. Data: 2004-06-25 09:27:26
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Fri, 25 Jun 2004 11:08:23 +0200]:

    > skoro najchętniej stajesz okoniem i tupiesz nóżką jak przedszkolak
    > to tak Cie należy traktować

    Coz, jak juz tu wspomnialam -- jesli ktos nie chce sie uczyc tylko
    idzie w zaparte, to nauczyc sie go niczego nie da. Twoj problem.

    > i nie doszukuj się proszę w zdrobnieniach żadnych innych podtekstów.

    Nie doszukuje. Po prostu ich sobie nie zycze z Twojej strony.

    pzdr. Nahia

  • 117. Data: 2004-06-25 09:53:22
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > Nie, ale kiedy zaczynaja rozrabiac, czyli przestaja stosowac sie do
    > okreslonych zasad -- owszem.

    :-D nareszcie skumalem o co chodzi

    pracodawcy nie rozrabiajcie na grupie ppo

    najlepiej wcale tu nie wchodzcie bo to nie dla Was robota
    ciemniaki nieczytate, nie umiejace znalezc FAQ
    nie potrafiace sie OE posluzyc itp...

    btw. jakie to piekne imie Ewelinka - na prawde mi sie podoba :-))))
    az sie rozmarzylem

    pozdrawiam

    polglupek, lamer , burak i co tam jeszcze chcecie

  • 118. Data: 2004-06-25 10:10:28
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Fri, 25 Jun 2004 12:12:45 +0200]:

    Z mojej strony PLONK

    pzdr. Nahia

  • 119. Data: 2004-06-25 10:12:45
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 25 Jun 2004 11:27:26 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Fri, 25 Jun 2004 11:08:23 +0200]:

    >Coz, jak juz tu wspomnialam -- jesli ktos nie chce sie uczyc tylko
    >idzie w zaparte, to nauczyc sie go niczego nie da. Twoj problem.

    A czegóż to mnie Ewelinko chciałaś nauczyć ?
    Mnie się chyba literki dobrze kodują, a jeśli nie to sprawdź mnie -
    dawno nie patrzyłem (nie chce mi się :).

    Ja tylko z Tobą chciałem podyskutować, ale równie dobrze mógłbym
    dyskutować z obrażonym przedszkolakiem, któremu ktoś chce zabrać
    lizaka, bo 5-ty z kolei jest niedobry dla zębów - Ty wiesz lepiej i
    już...
    To nie ja pisałem, że moje posty się na PPO nie ukazują,
    pozajączkowało Ci się...

    >Nie doszukuje. Po prostu ich sobie nie zycze z Twojej strony.

    To równaj w górę, a nie w dół i nie dawaj pretekstu żeby Cie tak
    traktować.

    Zdecydowanie EOT, miłego pouczania użytkowników, wesołych świąt i
    szczęśliwego nowego roku.

  • 120. Data: 2004-06-25 10:14:44
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    wytnij [Fri, 25 Jun 2004 11:53:22 +0200]:

    > :-D nareszcie skumalem o co chodzi

    Nie, Ty akurat watpie czy kiedykolwiek cos skumasz...

    EOT

    pzdr. Nahia