PracaGrupypl.praca.dyskusje › project plan

  • 1. Data: 2005-03-24 19:50:31
    Temat: project plan
    Od: g...@p...onet.pl

    witam.

    mam pytanie z dziedziny zarzadzania projektami.
    problem przed jakim stoje jest nastepujacy:
    pewna firma, z ktora byc moze znajomy bedzie wspolpracowal
    poprosila o:
    -dokument w ktorym beda mogli okreslic swoje wymagania,
    -plan przeprowadzenia projektu
    (podejrzewam, ze w tym dokumencie bedzie wypisane,
    co kiedy zostanie dostarczone, przez kogo i inne sprawy - jakie??).

    zaznaczyla tez, ze to co robimy powinno byc zgodne
    metodologia PRINCE2.

    bardzo bym prosil o podanie jakis konkretnych przykladow
    do takich dokumentow (najlepiej referencje w sieci :)).

    przyznam sie, ze mam troche doswiadczenia w prowadzeniu projektow,
    ale nie na takim poziomie. nie chce takich rzeczy wymyslac od nowa,
    dlatego zwracam sie z taka prosba.

    szczerze dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam,
    grzegorz

  • 2. Data: 2005-03-24 20:38:15
    Temat: Re: project plan
    Od: mgl <m...@s...net>

    g...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > (podejrzewam, ze w tym dokumencie bedzie wypisane,
    > co kiedy zostanie dostarczone, przez kogo i inne sprawy - jakie??).

    jakie? wiele, naprawdę wiele innych... poczytaj.

    > zaznaczyla tez, ze to co robimy powinno byc zgodne
    > metodologia PRINCE2.

    jeśli potrafisz się naprawdę szybko uczyć:
    http://www.ogc.gov.uk/prince2/

    powodzenia!
    mgl