PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki Analityka Systemowego w P&G

  • 1. Data: 2005-03-24 19:35:42
    Temat: Zarobki Analityka Systemowego w P&G
    Od: "Marcin" <x...@i...pl>

    Witam,

    Chciałem zapytać czy ktoś orientuje się jakie są zarobki na stanowisku
    Analityka Systemowego (Dział IT) w Procter&Gamble w Warszawie.
    Jeśli nie, to interesowały by mnie wogóle informacje jak kształtują się tam
    zarobki dla młodych, nowo przyjmowanych osób, bez wielkiego doświadczenia
    (nie na stanowiska produkcyjne lecz raczej związane z biznesową stroną
    działania firmy).

    Pozdrawiam i będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

    Marcin