PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Zarobki w Urzędach Skarbowych"

  • 1. Data: 2005-03-24 15:43:13
    Temat: "Zarobki w Urzędach Skarbowych"
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie: ile rzeczywiście(!) można zarobić w Urzędach Skarbowych jako
    NOWO przyjęty pracownik (np. w dziale podatków pośrednich czy księgowości;
    oczywiście pracownik bez stażu pracy)? Czy pensje w Izbach Skarbowych są
    wyższe od pensji pracowników w podległych im Urzędach? Czy z kolei Urząd
    Kontroli Skarbowej "płaci" więcej swoim pracownikom niż Izba i Urzędy
    Skarbowe w danym województwie?

    Dzięki za odpowiedzi (szczególnie pracowników służby cywilnej:)

    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Oczywiście bez premii...

  • 2. Data: 2005-03-24 19:25:31
    Temat: Re: "Zarobki w Urzędach Skarbowych"
    Od: "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyższe od pensji pracowników w podległych im Urzędach? Czy z kolei Urząd
    > Kontroli Skarbowej "płaci" więcej swoim pracownikom niż Izba i Urzędy

    Na wiecej jak 1600 brutto nie licz. W urzedach skarbowych premii juz _nie
    ma_. Czasami zdazaja sie oszczednosciowki ok 400-500 zl.

    Pozdrawiam
    Rafal