PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stacja Benzynowa

  • 1. Data: 2005-03-24 18:42:42
    Temat: Stacja Benzynowa
    Od: "Ons" <o...@v...pl>

    Witajcie własnie otwieram stacje benzynową jestem ciekaw co was denerwuje na
    dotychczasowych stacjach obsługi lub czego wam brakuje.
    Dziekuje za waszą ocene i do usłyszenia
    Pozdrawiam ONS.

  • 2. Data: 2005-03-24 18:50:53
    Temat: Re: Stacja Benzynowa
    Od: mgl <m...@s...net>

    Ons wrote:

    > Witajcie własnie otwieram stacje benzynową jestem ciekaw co was denerwuje na
    > dotychczasowych stacjach obsługi lub czego wam brakuje.
    > Dziekuje za waszą ocene i do usłyszenia

    hint: serwuj darmową kawę, a będziesz wielki

    pozdrawiam,
    mgl

  • 3. Data: 2005-03-24 19:08:57
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witajcie własnie otwieram stacje benzynową jestem ciekaw co was
    denerwuje na
    > dotychczasowych stacjach obsługi lub czego wam brakuje.

    Mnie denerwują wysokie ceny ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-24 20:21:16
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-03-24 19:42, spoglądając w dolinę, Użytkownik Ons napisał:
    > Witajcie własnie otwieram stacje benzynową jestem ciekaw co was denerwuje
    [...]

    Zaczarowany pierniczek ?

    :) MSPANC :)

    Pozdrawiam i powodzenia.
    Kornel

  • 5. Data: 2005-03-24 21:34:19
    Od: "n3lly" <w...@s...lezajsk.info>

    Biernosc ludzi ktorzy powinni nalewac paliwo i byc uprzejmi a zazwyczaj nie
    sa (jesli w ogole nalewają) :)

  • 6. Data: 2005-03-28 15:52:28
    Od: "Marian" <f...@g...pl>

    Zdecydowanie zaczarowany pierniczek

    Aaaa to Ci...

  • 7. Data: 2005-03-28 20:14:20
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-28 17:52, *Marian* w te oto słowa się odzywa:

    > Zdecydowanie zaczarowany pierniczek
    >
    > Aaaa to Ci...

    Aaa tak.

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 8. Data: 2005-04-04 19:19:07
    Od: "virooz" <v...@W...gazeta.pl>

    Ons <o...@v...pl> napisał(a):

    > Witajcie własnie otwieram stacje benzynową jestem ciekaw co was denerwuje na
    > dotychczasowych stacjach obsługi lub czego wam brakuje.
    Natręctwo sprzedawców, jeśli tankuje paliwo i przychodzę płacić za paliwo nie
    lubię przez 5 minut odpowiadać 'nie' na pytania czy chce hotdoga, cole,
    batonika lub inne premiowane produkty. Jeśli sam potrafię zdjąć pistolet z
    dystrybutora i zatankować to też sam potrafię poprosić jeśli chcę o inne
    rzeczy przy kasie.

    pozdrowionka
    virooz

  • 9. Data: 2005-04-04 20:53:08
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "virooz" <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dystrybutora i zatankować to też sam potrafię poprosić jeśli chcę o inne

    Mnie denerwuje dokladnie to samo + jeszcze sposob prezentowania tychze
    ofert.
    "polecamy plyn za 200 punktow" dla mnie znaczy, ze jego cena wynosi 200
    pkt., czyli dostane plyn a z mojego konta odejma mi te punkty.
    Ale to oczywiscie nieprawda, plyn dwa razy drozszy niz gdzie indziej, punkty
    dla odwrocenia uwagi.