PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego usenet ssie

  • 11. Data: 2007-12-14 05:28:50
    Temat: Re: PPO moderować, czy nie [org. Re: dlaczego usenet ssie]
    Od: yale <N...@g...com>

    > O nie wierzę, mod ppo się tu odezwał. To ja wykorzystam chwilę, a może by
    > tak nie moderować?

    Moderowanie jest ok, i nie musi być nawet codziennie. Raz na tydzień
    wystarczy nawet. Można jeszcze moderować post-factum lub podzielić się
    obowiązkami z innymi.

  • 12. Data: 2007-12-14 07:23:15
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):

    [...]

    > O nie wierzę, mod ppo się tu odezwał.

    Cały czas tu jestem (mało się odzywam, ale jestem). :)

    > To ja wykorzystam chwilę, a może by tak nie moderować?

    Wiesz... ja jestem za. Naprawdę. :) Ale od takich zmian to jest
    pl.news.nowe-grupy, pisanie RFD, głosowania itd. Jeżeli chce Ci się
    w to pobawić, to proszę bardzo.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2007-12-14 07:25:38
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    yale napisał(a):

    > Moderowanie jest ok, i nie musi być nawet codziennie. Raz na tydzień
    > wystarczy nawet. Można jeszcze moderować post-factum lub podzielić się
    > obowiązkami z innymi.

    Jak poczytasz archiwum, to się dowiesz że chętnych to szukałem. :) Ale różne
    wypadki chodzą po ludziach. A i zwyczajnie może się to odechcieć, bo i robota
    niewdzięczna (w nagrodę za prace można dostać tylko zjebki :).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2007-12-14 10:20:04
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Jak poczytasz archiwum, to się dowiesz że chętnych to szukałem. :)

    Tia, np. ja sie zglaszalam :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 15. Data: 2007-12-14 10:36:44
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 14 Gru, 11:20, Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    > Tia, np. ja sie zglaszalam :)

    Nuda Cie w NZ zzera? ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 16. Data: 2007-12-14 11:23:24
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    glos wrote:

    > Nuda Cie w NZ zzera? ;)

    Troche zaczyna. Wszystko jest tak normalnie i ok, ze wciaz mam uczucie,
    ze sie zaraz obudze, a w Polsce sie troche uzaleznilam od adrenaliny i
    walczenia z przeciwnosciami, ktore czasem bywaly rodem z Barei. Mozna
    narzekac na Polske z jej czesto chaotycznym, nieprofesjonalnym czy
    momentami wrednym srodowiskiem biznesowo-gospodarczym, ale to jest tez
    dosc, hm, ekscytujace. Branza finansowa wydawala mi sie w Polsce ciekawa
    i pasujaca do mojej osobowosci, ale teraz zaczynam miec mysli, ze bylo
    to tylko dlatego, ze... panowal burdel :D.

    I.

  • 17. Data: 2008-01-06 06:09:07
    Temat: Re: dlaczego usenet ssie
    Od: mixxx <m...@g...com>

    romek napisał(a):
    > ssiesz to ty staremu, poco ci oferty pracy jak jestes z gimnazjum??

    sama jestes z gimnazjum, jak nie wiesz to nie klap morda bez sesnu