PracaGrupypl.praca.dyskusje › Karima

  • 1. Data: 2007-12-09 20:14:56
    Temat: Karima
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    Tak z ciekawości tylko pytam, czy ktoś wie o co chodzi z ta firmą ? Oni cały
    czas (niby?) poszukuja pracowników. Byłem tawet kiedyś na rozmowie i okazało
    się, że to w ogóle jest tai mały geszeft w domku jednorodzinnym - w takim
    płaskim bunkrze z lat 80, no ale mniejsza o to. Czy oni faktycznie kogoś
    szukają, czy się ta firma rozrasta, czy rotacja czy jaki czort ? O co tu
    chodzi bo jak już pisałem cały czas widzę ich ogłoszenia (w które osobiście
    nie wierzę) ?

  • 2. Data: 2007-12-12 19:11:40
    Temat: Re: Karima
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    > Tak z ciekawości tylko pytam, czy ktoś wie o co chodzi z ta firmą ?
    Że sam sobie odpowiem: ogrom odpowiedzi niesie pewne informacje...

    pozdrawiam sam siebie :)

  • 3. Data: 2007-12-13 19:08:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 12 Dec 2007 19:11:40 -0000, "r2r" <a...@g...pl>
    wrote:

    >Że sam sobie odpowiem: ogrom odpowiedzi niesie pewne informacje...

    Wiesz, mógłbys chociaż powiedzieć, gdzie się ta firma mieści.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-12-14 21:10:55
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    > Wiesz, mógłbys chociaż powiedzieć, gdzie się ta firma mieści.
    > --
    W sumie mam wrażenie, że łatwo ją znaleźć (wśród internetowych ogłoszeń) ale
    mowa tu o Wrocławiu, ul. jeśli pamiętam dobrze to będzie Wiosenna czy coś
    koło tego. Na przeciwko radia Wrocław przy Karkonoskiej mieli tą swoją
    siedzibę.

  • 5. Data: 2007-12-16 20:14:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 14 Dec 2007 21:10:55 -0000, "r2r" <a...@g...pl>
    wrote:

    >W sumie mam wrażenie, że łatwo ją znaleźć (wśród internetowych ogłoszeń) ale
    >mowa tu o Wrocławiu, ul. jeśli pamiętam dobrze to będzie Wiosenna czy coś

    To jedyne doświadczenia mam z nią zdalne, trochę sprzętu od nich
    dostawałem.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356