PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego usenet ssie

  • 1. Data: 2007-12-11 07:52:28
    Temat: dlaczego usenet ssie
    Od: mixxx <m...@g...com>

    WItam,
    Ktos moze powiedziec dlaczego nie moderuja pl.praca.oferowana? Mamy
    chyba juz 11 grudnia a ja tam widze tylko 24 lostopada :/

  • 2. Data: 2007-12-11 09:19:35
    Temat: Re: dlaczego usenet ssie
    Od: Kender <n...@w...pl>

    mixxx wrote:
    > Ktos moze powiedziec dlaczego nie moderuja pl.praca.oferowana? Mamy
    > chyba juz 11 grudnia a ja tam widze tylko 24 lostopada :/
    usenet nie ssie. ludzie przenieśli się na alt.pl.praca.oferowana. bez
    odgórnych decyzji :)

    --
    pozdrawiam,
    Kender

  • 3. Data: 2007-12-11 09:21:48
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    futszaK napisał(a):

    > moderator wyjechal do Irlandii ?

    Nie wyjechałem. Ale że jest okres przedświąteczny, to mam nawał innych
    zajęć.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2007-12-11 10:14:30
    Od: mixxx <m...@g...com>

    On 11 Gru, 10:19, Kender <n...@w...pl> wrote:

    > usenet nie ssie. ludzie przenieśli się na alt.pl.praca.oferowana. bez
    > odgórnych decyzji :)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Kender

    no ta ale troche moderacji sie przydaje... chociaz w takim tempie...

  • 5. Data: 2007-12-11 15:10:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    mixxx wrote:
    > WItam,
    > Ktos moze powiedziec dlaczego nie moderuja pl.praca.oferowana? Mamy
    > chyba juz 11 grudnia a ja tam widze tylko 24 lostopada :/

    moderator wyjechal do Irlandii ?

    futszaK

  • 6. Data: 2007-12-11 15:57:10
    Od: "ChrissP." <k...@-...onet.pl>

    Dnia 11 Dec 2007 10:21:48 +0100, Wojciech Bańcer napisał(a):

    [ciach]
    > Nie wyjechałem. Ale że jest okres przedświąteczny, to mam nawał innych
    > zajęć.

    A kiedy jedziesz? ;-)

    Krzysztof Piszczek
    Member of Polish BOINC Society
    Member of Boinc@Poland Team

  • 7. Data: 2007-12-12 12:11:14
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    To podziel sie robotą z innymi ;)
    Chętnie by "pomoderował"

  • 8. Data: 2007-12-12 19:55:02
    Od: romek <r...@r...romek>

    ssiesz to ty staremu, poco ci oferty pracy jak jestes z gimnazjum??

  • 9. Data: 2007-12-13 09:37:50
    Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl>

    > ssiesz to ty staremu, poco ci oferty pracy jak jestes z gimnazjum??

    moze szuka staremu roboty,
    Tobie za to mozg wyssalo.

  • 10. Data: 2007-12-14 01:21:20
    Temat: PPO moderować, czy nie [org. Re: dlaczego usenet ssie]
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <s...@e...elsat.net.pl>
    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> m.in. napisał(a)::

    > Nie wyjechałem. Ale że jest okres przedświąteczny, to mam nawał innych
    > zajęć.

    O nie wierzę, mod ppo się tu odezwał. To ja wykorzystam chwilę, a może by
    tak nie moderować?

    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg
    http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana