PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop obejmujący kolejne 14dni kalendarzowych na przełomie roku

  • 1. Data: 2007-12-11 08:38:16
    Temat: urlop obejmujący kolejne 14dni kalendarzowych na przełomie roku
    Od: "Natalia Dąbrowska" <n...@N...gazeta.pl>

    Tak jak w temacie. Czy pracownik może wziąść taki urlop na przełomie grudnia
    i stycznia??? Tzn. czy w kartotece urlopowej można potraktować go jako
    kolejne 14 dni kalndarzowych?

  • 2. Data: 2007-12-11 12:53:24
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A dlaczego nie ?
    jeśli ma urlop z obecnego roku to bierze te 14 dni. A jesli ma mniej to
    bierze te mniej, tak aby się zmieścić do 31 grudnia a reszte dobiera z
    nowego roku.

  • 3. Data: 2007-12-11 18:44:00
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    mz wrote:

    > A dlaczego nie ?
    > jeśli ma urlop z obecnego roku to bierze te 14 dni. A jesli ma mniej to
    > bierze te mniej, tak aby się zmieścić do 31 grudnia a reszte dobiera z
    > nowego roku.
    tee ale numer, czy to oznacza, że i w tym i w tym roku miał 14 dni i że te
    14 dni trzeba dać tylko raz na dwa lata?

  • 4. Data: 2007-12-11 20:30:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjli9n$gas$1@inews.gazeta.pl Natalia Dąbrowska
    <n...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Tak jak w temacie. Czy pracownik może wziąść taki urlop na przełomie
    > grudnia i stycznia??? Tzn. czy w kartotece urlopowej można potraktować
    > go jako kolejne 14 dni kalndarzowych?
    "Wziąść" na pewno nie może - nie ma takiej czynności.
    Ale IMO pracodawca może udzielić na wniosek pracownika przysługującego
    urlopu w wymienionym terminie - art. 168 KP.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-12-12 07:10:33
    Od: "Natalia Dąbrowska" <n...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

> [...]
    > Ale IMO pracodawca może udzielić na wniosek pracownika przysługującego
    > urlopu w wymienionym terminie - art. 168 KP.

    hej czepiasz sie slow, a ja nadal nie wiem czy mogę UDZIELIC 14-dniowego
    urlopu kalendarzowego na przelomie roku??? jesli tak dobrze znasz KP to moze
    mi odpowiedz: TAK czy NIE???

  • 6. Data: 2007-12-12 13:31:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    A właściwie dlaczego nie?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2007-12-12 19:57:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjo1h9$bns$1@inews.gazeta.pl Natalia Dąbrowska
    <n...@g...pl> pisze:

    > hej czepiasz sie slow, a ja nadal nie wiem czy mogę UDZIELIC 14-dniowego
    > urlopu kalendarzowego na przelomie roku??? jesli tak dobrze znasz KP to
    > moze mi odpowiedz: TAK czy NIE???
    Widzę, że nie tylko z ojczyzną-polszczyzną kłopoty.
    Z rozumieniem czytanego tekstu też...
    BTW - co to jest "urlop kalendarzowy"?

    --
    Jotte