PracaGrupypl.praca.dyskusje › [press] zwolnienia w siemensie

  • 11. Data: 2006-10-05 19:27:41
    Temat: Re: [press] zwolnienia w siemensie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jakub Lisowski napisał:

> [...]
    3781.html

    > A prawdziwa w tym artykule to pewnie jest tylko liczba osób.
    > Cała reszta, poczynając od nazwy firmy, to brednia.
    >
    > Żenada po prostu, niech mi jeszcze ktoś powie, że Wybiórcza prezentuje
    > jakiś poziom inny niż okolice dna.
    >
    > ja czyli jakub

    cos na poparcie tego co mowisz mozesz przytaszczyc?

  • 12. Data: 2006-10-05 20:12:56
    Temat: Re: zwolnienia w siemensie
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    o`rety napisał(a):

    > cos na poparcie tego co mowisz mozesz przytaszczyc?

    A co mozna przytaszczyc na poparcie tego, co napisala Wybiórcza?
    Bo chyba nie sam fakt, ze o tym napisala.

    Artykul juz dawno zostal usuniety. To chyba o czyms swiadczy?

  • 13. Data: 2006-10-05 20:16:45
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 22:12:56 Durante <d...@o...pl> napisał(a):

    > A co mozna przytaszczyc na poparcie tego, co napisala Wybiórcza?
    > Bo chyba nie sam fakt, ze o tym napisala.
    >
    > Artykul juz dawno zostal usuniety. To chyba o czyms swiadczy?

    Gdy Kaczki u władzy, w GWnie położono nacisk na zacieranie śladów.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 14. Data: 2006-10-05 21:42:47
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 05 Oct 2006 22:16:45 +0200, Tomek P. <a...@y...pl>
    w <o...@j...was.pozdrawljaju> napisał:

    > Gdy Kaczki u władzy, w GWnie położono nacisk na zacieranie śladów.

    Tak, oskarż kaczki o to, że we wrocławskim oddziale wybiórczej pracują
    debile.
    Poczekałbym na twoim miejscu na sprostowanie.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 15. Data: 2006-10-06 08:00:47
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > no dobra, moze tytul posta nie byl adekwatny.
    > w kazdym razie, fakt ten to ostrzezenie dla wszystkich, ktorzy godzą się
    > pracować w firmach pośrednich i sądzą iz jest to stabilne zatrudnienie.
    > wtedy nie znasz dnia ani godziny. i tyle.

    Nie ma nic do rzeczy, przez kogo (czy przez pośredników) i na jakich
    warunkach Ci ludzie byli zatrudniani.
    Decyzję o upadłości BenQ Mobile GmbH podjął zarząd BenQ - a głowy polecą
    równo, bez względu jak zatrudnione.

    Boa.

  • 16. Data: 2006-10-07 16:47:04
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > wtedy nie znasz dnia ani godziny. i tyle.

    A w jakiej pracy znasz?

    --
    vertret

  • 17. Data: 2006-10-09 17:16:41
    Od: "moosen" <m...@n...com>

    Witam

    Naprawde nie ma sie o co martwic. Pracownicy zostaną szybko przechwyceni
    przez inne firmy. Z pewnoscia czesc zostanie zatrudniona w Siemensie.
    Slyszalem, ze krakowska Motrorola wysyla w tym tygodniu swoich ludzi po
    pracownikow z BenQ.

    pozdrawiam
    P.

  • 18. Data: 2006-10-12 11:30:24