PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Niemczech

  • 1. Data: 2004-04-28 14:35:28
    Temat: praca w Niemczech
    Od: "Pheniksja" <p...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!!!

    Mam wolne wakacje, bo pracuje w szkole. Chciałabym ten czas wykorzystać
    pracując w Niemczech. Chodzi mi o pracę na dwa miesiące, od czerwca. CZy
    ktos wie gdzie można znależć informacje o takiej pracy??

    Za wszelkie pomocne adresy bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam

    Kasia

  • 2. Data: 2004-05-01 17:01:28
    Temat: Re: praca w Niemczech
    Od: "Tomek" <f...@g...pl>

    Droga Kasiu...

    nie wiem czy jesteś TAK naiwna czy zwyczajnie głupia...pracujesz w szkole,
    więc musisz łączyć w sobie te dwie cechy! Postów tego typu jest
    mnóstwo...czy Wy wszyscy myślicie że ktoś poda wam adres i pojedziecie do
    pracy lekkiej łatwej i przyjemnej ??? Na litość Boską...PRZESTAŃCIE...PROSZĘ
    bo nic więcej nie mogę zrobić w tej sprawie...

    Stary Saisonarbeiter...