PracaGrupypl.praca.dyskusje › 40 godzinny tydzień pracy a odpracowywanie soboty

  • 1. Data: 2004-04-28 11:57:44
    Temat: 40 godzinny tydzień pracy a odpracowywanie soboty
    Od: "Renata" <f...@w...pl>

    Do tej pory odpracowywałam sobotę w tygodniu. Mój dzień pracy wynosił 8.45
    lub 8.15 godz. Jak to wygląda teraz.
    Czy sobota traktowana jest jako dzień wolny i za dodatkowe 8 godzin należy
    się dodatkowe wynagrodzenie.
    Monika

  • 2. Data: 2004-04-28 17:31:08
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    KP mówi o godzinach pracy zaś nie precyzuje czy tę pracę należy wykonywać w
    poniedziałek, środę czy niedzielę. Czyli jeżeli czas (średni w skali
    miesiąca, kwartału) wynosi równo 40 godzin/tydzień to są nadgodziny.
    Oczywiście w wymiarze pełnego etatu
    Zaś same dni pracy wynikają z regulaminu zakładowego

    > Monika
    gromax