PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przekręty z urlopem bezpłatnym !!!

  • 1. Data: 2004-04-27 23:03:09
    Temat: Przekręty z urlopem bezpłatnym !!!
    Od: "Polon" <p...@i...pl>

    Sprawa wygląda tak:

    W PIT -11 otrzymanych od pracodawcy za rok 2001 brakuje mi zatrudnienia przez dwa
    miesiące (X , XI), a ja przecież pracowałem cały rok. Dowiadywałem się w ZUS- ie.
    czy mój były pracodawca odprowadzał za mnie w tych miesiącach składki - otóż nie!
    Powiedzieli mi że byłem wtedy na urlopie bezpłatnym !!! Przecież ja na żadnym
    urlopie nie byłem, nie wypełniałem żadnego wniosku urlopowego ani żadnej karty
    urlopowej - nigdzie nic nie podpisywałem!!! To jest karalne!!! (mam na to papier z
    ZUS-u - w rubryce: kod świadczenia/przerwy: 111).To jest według mnie skandal
    podejrzewam że ktoś musiał podrobić moje podpisy.

    Jest mi wiadomo że inni pracownicy też sobie w ten sam sposób "odpoczywali" i to nie
    pierwszy raz, w zeszłych latach było to samo.

    Proszę o rady:

    1.Czy udając się do Sądu Pracy w związku z wcześniejszą sprawą dot. zaległego
    ekwiwalentu urlopowego, nakreślić również ten problem?

    2.Czy tego typu roszczenie aby się nie przedawniło? (mój okres zatrudnienia:
    12.01.2000-10.09.2002)
    3.Czy ewentualnie mogę żądać od pracodawcy wstecznego uregulowania składek do ZUS-u ?
    4.Jakie kary Kodeks Pracy przewiduje za takie przestępstwo?

    Dzięki .Pozdrawiam.

    p...@i...pl
    p...@o...pl
    p...@b...pl

    nr gg: 4026812
    Skype: polong

  • 2. Data: 2004-04-28 07:38:38
    Temat: Re: Przekręty z urlopem bezpłatnym !!!
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    pozdr
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*