PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a bezpłatna służba zdrowia

  • 1. Data: 2004-04-28 11:03:31
    Temat: umowa zlecenie a bezpłatna służba zdrowia
    Od: "masia27 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    czy jeśli jestem zatrudniona na umowę zlecenie i zleceniodawca opłaca za mnie
    składki na ZUS, to czy mogę skorzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej? Umowa
    podpisana jest na miesiąc

  • 2. Data: 2004-04-28 11:54:14
    Temat: Re: umowa zlecenie a bezpłatna służba zdrowia
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    masia27 wrote:
    > czy jeśli jestem zatrudniona na umowę zlecenie i zleceniodawca opłaca za mnie
    > składki na ZUS, to czy mogę skorzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej? Umowa
    > podpisana jest na miesiąc

    Właśnie po to płacony jest (chyba?) ten ZUS żebyś mogła, prawda?
    Takie pytania to chyba tylko w tym kraju są możliwe.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 3. Data: 2004-04-28 12:56:24
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    Umowa

    > Właśnie po to płacony jest (chyba?) ten ZUS żebyś mogła, prawda?
    > Takie pytania to chyba tylko w tym kraju są możliwe.

    A to nie po to jest ta składka, żeby ZUS miał co raz ładniejsze biurowce?

    3mcie się.

    Ps. Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać :)

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2004-04-28 15:22:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Waldemar Bulkowski wrote:
    > A to nie po to jest ta składka, żeby ZUS miał co raz ładniejsze biurowce?

    Nie zauważyłeś ironii w moim poście? :)