PracaGrupypl.praca.dyskusje › podziekowanie po interview

  • 1. Data: 2003-05-30 12:19:13
    Temat: podziekowanie po interview
    Od: "Aga" <a...@w...pl>

    Witam,

    bylam wczoraj na rozmowie i chcialabym jakos ladnie podziekowac [mam
    nadzieje przyszlemu pracodawcy :)] za poswiecony mi czas. Czy macie jakies
    formulki, wyrazenia, ktore nie brzmia zbyt szumnie [musze to jeszcze na
    angielski przetlumaczyc], a wyrazaja wszystko co trzeba? Z gory dziekuje za
    wszelkie sugestie.

    Aga

  • 2. Data: 2003-05-30 12:58:53
    Temat: Re: podziekowanie po interview
    Od: "ak" <j...@j...com>

    Cos w stylu :
    Bardzo fajnie nam sie rozmawialo nie?
    mozebysmy sie spotkali ... jeszcze
    Jesli cos takiego zaserwujesz przyszlemu pracodawcy to moze cie przyjmie ...
    ;-)
    poczytaj np. tu:
    http://www.abcpraca.pl/index.php?view=1&art_id=177&p
    id=60&ret_id=20

  • 3. Data: 2003-05-30 14:07:58
    Od: "Aga" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ak" <j...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozebysmy sie spotkali ... jeszcze
    > Jesli cos takiego zaserwujesz przyszlemu pracodawcy to moze cie przyjmie

    ufff, wlasnie skonczylam... ciekawe tylko, czy to tez bedzie takie
    immpressing jak cv i czy to "hamerykanskie" szefostwo uleglo mojemu czarowi
    ;)
    pochwale sie rezultatami:

    Thank you for the interesting conversation and time devoted to meeting with
    me. The conversation enabled me to get to know better the set requirements
    and was a great occasion to learn about the [name of the company]. I hope I
    have brought closer my person and proved my suitability for the [position].
    You can expect honest and hard working person committed to provide the best
    possible results. I would be keen to work for an environment, where I can
    fully utilise my skills to further both the company's goals and my own
    career aims. I do not look for the possibility of working out the big
    pension - I look for the big passion. I am positive that this fact in
    relation with my experience, qualifications and personal attributes make me
    an ideal candidate.

  • 4. Data: 2003-05-30 14:29:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > I do not look for the possibility of working out the big
    > pension - I look for the big passion.
    <cut>
    Fajnie napisane ale powyzsze zdanie to bym wyciachal. W ten sposob sprawiasz
    wrazenie desperatki, ktora wezmie co bedzie. Przynajmniej ja to tak
    odbieram - bez urazy.
    Nie lepiej trzasnac cos w stylu :
    I'm able to work on my own initiative and I'am exceptionally fast
    to assimilate new
    (hmmm knowledge? - nie wiem co ty tam powinnas wiedziec, jakies tam
    techniczne sprawy?:) Now I am looking for new chellenges, new projects and
    new
    technologies (te technologies byloby u mnie raczej:). I want to work in
    international company with proffesional team. Perhaps I can realize my goals
    in Your company? It will be a
    pleasure for me, if You let me introduce myself on personaly appointment.
    blablablabla
    ...:)
    oczywiscie moj angielski jest raczej techniczny wiec to napewno do poprawy
    jest,
    ale chodzi o to ze sie przedstawiasz jako pewniak ktory wie czego szuka itp,
    wie co umie i jest luz;))
    pozdrawiam i zycze powodzenia
    /p

  • 5. Data: 2003-05-30 14:47:16
    Od: "Aga" <a...@w...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sprawiasz
    > wrazenie desperatki, ktora wezmie co bedzie. Przynajmniej ja to tak

    ja wcale nie musze tego brac, bo mam prace :) tylko szukam ciekawszej i
    lepszej... a swoje wynagrodzenie na tym stanowisku jzu znam, takowoz
    wszelkie bonusy i szkolenia, wiec o pieniadzach bede rozmawiac jak cos po
    okresie probnym... No a takie zdania IMHO utwierdzaja pracodawce, ze zalezy
    mi nie tlyko na pieniadzach... a to co bede robic naprawde traktuje jako
    pasje
    Aga

  • 6. Data: 2003-06-02 20:23:37
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    A mnie sie wydaje ze wystarczy zwykle podziekowanie tuz po zakonczeniu
    rozmowy, no chyba ze ktos zapomnial to uczynic - wtedy list wskazany :)

  • 7. Data: 2003-06-03 14:39:16
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > pension - I look for the big passion. I am positive that this fact in
    > relation with my experience, qualifications and personal attributes make me

    Chyba przesada. Wyszlo cos w rodzaju listu motywacyjnego "porozmownego".
    Pamietaj : lepsze wrogiem dobrego. Nie przedobrzyj - dobrze wypadlas na
    interview - taki list nic nie poprawi (a moze sprawic wrazenie desperacji i
    narzucania sie); wypadlas slabo - list nie pomoze.

    Moje zdanie: takie listy nie maja sensu. I mowie to jako ktos kto przeprowadzil
    juz troche procesow rekrutacyjnych. Wystarczy proste podziekowanie.

    Pozdrawiam,
    Tomek.